Біологія
Дистанційна робота: Яковенко Зоя Михайлівна
11.01.2021р.
БХ10 (3,4 урок (ІІ підгрупа) 7,9 урок(І підгрупа) ZOOM . Тема «Шляхи передачі інформації в живих системах. Гени і геноми».
Вивчити§ 56-57
5 урок Повторювальний курс. Тести на Всеосвіта «Голонасінні та покритонасінні»
6 урок Основи цитології ZOOM. Історія розвитку цитології. Основи теорії біології: клітинна теорія, теорія гена, еволюційна теорія.
Завдання для дистанційного навчання з 11.01 - 15.01.2021 рр.
вчитель: Марченко Світлана Олександрівна
Завдання з біології для учнів ФФ-10, ІФ-10, ІПФ-10 класів
за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/
Тема: 1. Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини
А). Переглянути відеороліки:
Б).Опрацювати теоретичний матеріал.
В). Повторити матеріал підручника пар.33, зробити конспект, розв'язати задачі.
Тема: 2. Неменделівське успадкування ознак
А). Переглянути відеоролік:
Б). Ознайомитись з інформацією
В). Опрацювати матеріал підручника пар.34, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити, розв'язати задачі. Підготувати повідомлення про різні види взаємодії генів.
Завдання з біології для учнів МФ-10, ХЕФ-10 класів
за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.
Тема: 1. Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини
А). Переглянути відеороліки:
Б). Ознайомитись з інформацією
В). Опрацювати матеріал підручника пар.33-34, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити, розв'язати задачі.
Завдання з біології для учнів МФ-11, ФФ-11, ІФ-11, ІПФ-11 , ХЕФ-11 класів за посиланням
https://gulyika-blog.blogspot.com/.
Тема: Екологія як наука.
А). Переглянути відеороліки:
Б).Опрацювати матеріал підручника пар.24, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.
Тема: Екологічні чинники та їх класифікація.
А). Переглянути відеороліки:
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.25, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.
Завдання з повторювального курсу з біології для учнів БХ-11
за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.
Тема: Людина
Тема: Вступ. Людина в системі органічного світу. Еволюція гомінід. Поняття про здоров’я і хворобу.
А). Переглянути відеороліки:
Б). Опрацювати матеріал посібника Мотузного с. 450-452, дати відповідь на запитання в кінці розділу, І.Барна с.347 Скласти конспект, та вивчити.
Тема: Клітина. Тканини. Органи і системи органів організму.
А). Переглянути відеороліки:
Б). Опрацювати матеріал посібника Мотузного с. 452-458, дати відповідь на запитання в кінці розділу, І.Барна с.347 -350. Скласти конспект, та вивчити.
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.50, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект.
Тема: Онкогенні фактори та онкологічні захворювання.
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.51, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект.
Тема: Медична генетика. Спадкові хвороби і вади людини. Медико-генетичне консультування.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/dngEBRHn_JU
https://youtu.be/1gpBNTB-dSY
https://youtu.be/qEXIpz8o5A8
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.43, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, вивчити.
В) Повторити тему "Спадковість і мінливість", підготуватись до контрольної роботи.
Тема 4. Репродукція та розвиток
Тема: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.44, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект термінологічного апарату, та вивчити терміни.
Завдання з біології для учнів МФ-11, ФФ-11, ІФ-11, ІПФ-11 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.
Тема: Генетична інженерія людини.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/G8Lv7hQhhOw
https://youtu.be/5tkcKpGYu2Q
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.47, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект та вивчити.
Тема: Досягнення клітинної інженерії
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/Zc9sGiodw4o
https://youtu.be/qMlSye4r4TY
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.48, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект та вивчити.
В). Підготувати проект за рекомендаціями с.200 підручника.
Тема: Тема: Підцарство Багатоклітинні. Тип Кишковопорожнинні.
А) Переглянути відеоролік: https://youtu.be/hEm6wYVH0B0
Б) Ознайомитись з інформацією.
В) Скласти конспект. Опрацювати матеріал посібника Мотузного с.341-347.
Тема: Черви. Тип Плоскі черви.Тип Круглі черви.Тип Кільчасті черви.
А) Переглянути відеороліки: https://youtu.be/1O38-k9P6WE
https://youtu.be/XCOYrr53rb0
https://youtu.be/f1x5s4rExUw
Б) Ознайомитись з інформацією.
В) Скласти конспект. Опрацювати матеріал посібника Мотузного с.347-364.
Б). Ознайомитись з інформацією. Опрацювати матеріал підручника пар. пар.49, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект та вивчити.
В.) Виконати лабораторну роботу.
Тема: Особливості генофонду людських спільнот.
Тема: Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
Завдання для дистанційного навчання з 21.04. - 24.04.2020 рр.
Завдання з біології для учнів ФФ-10, ІФ-10, ІПФ-10 класів за посиланням
Тема: Лабораторна робота № 2. Вивчення закономірностей модифікаційної мінливості.
Тема: Закономірності розподілу алелів в популяціях.
Тема: Значення праць М.І. Вавілова для розвитку селекції
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/BJxN6W536hM
https://youtu.be/Nn5EI7ZBqyA
https://youtu.be/GHIdIxLZdxQ
https://youtu.be/1HFfmDkoQrc
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.43, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект та вивчити.
В). Підготуйте повідомлення про центр різноманітності та походження культурних рослин
(на власний вибір), використовуючи додаткові джерела й інтернет-ресурси.
Тема: Сучасна біотехнологія та її основні напрямки
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/queAHtLEPIU
https://youtu.be/mZ7kbJkLwoQ
https://youtu.be/QC48PZEBJh8
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.44, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект та вивчити.
Завдання з повторювального курсу з біології для учнів БХ-10 за посиланням
Тема: Царство Гриби. Відділ Лишайники.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/JYLGfr0zb3M
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.48, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект.
В) Підготувати повідомлення на тему: Методи репродуктивної медицини.
Завдання з біології для учнів МФ-10, ХЕФ-10 класів за посиланням
Використовуючі рекомендації наведені у блозі виконати завдання.
Тема: Регуляція активності генів
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/opX8bNL-Uzg
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.39, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/yabDZWRYBwE
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.40, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.
Завдання з біології для учнів МФ-11, ФФ-11, ІФ-11, ІПФ-11 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.
А) Переглянути відеороліки: https://youtu.be/MVe28sn1QH0
Б) Ознайомитись з інформацією.
В) Скласти конспект, опрацювати матеріал посібника Мотузного с.290-303.
https://gulyika-blog.blogspot.com/.
В) Підготувати повідомлення на тему за вибором: Методи контрацепції; Хвороби, які передаються статевим шляхом; причини порушення процесів репродукції.
В). Підготувати матеріал на теми за вибором: Захист від мутацій, Наслідки мутацій для організму.
12. Закономірності неспадкової мінливості людини А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/gUaEZ4beeqchttps://youtu.be/MvCzd-d8dAAhttps://youtu.be/vtnzLs7yIewБ). Опрацювати матеріал підручника пар.38, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.
Тема: Завдання та досягнення сучасної селекції
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/L8pLIjBy_ug
https://youtu.be/WZDH3hVnpIw
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.42, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект та вивчити.
В). Підготуйте повідомлення про досягнення у галузі селекції рослин, тварин та мікроорганізмів.
Завдання з повторювального курсу з біології для учнів БХ-10 за посиланням
Коментарі
Дописати коментар