Біологія


Біологія
 

Дистанційна робота: Яковенко Зоя Михайлівна

11.01.2021р.

БХ10 (3,4 урок (ІІ підгрупа) 7,9 урок(І підгрупа) ZOOM . Тема «Шляхи передачі інформації в живих системах. Гени і геноми».

Вивчити§ 56-57

5 урок Повторювальний курс. Тести на Всеосвіта «Голонасінні та покритонасінні»

6 урок Основи цитології ZOOM. Історія розвитку цитології. Основи теорії біології: клітинна теорія, теорія гена, еволюційна теорія.

 
1.    

Завдання для дистанційного навчання з 11.01 - 15.01.2021 рр. 

вчитель: Марченко Світлана Олександрівна 

Завдання з біології для учнів ФФ-10, ІФ-10, ІПФ-10 класів

за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/

Тема: 1. Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини

А). Переглянути відеороліки:

https://youtu.be/WoNLcXXDfC8

https://youtu.be/j9y5rxAYfE0

https://youtu.be/hkl64y-qa_k

Б).Опрацювати теоретичний матеріал.

В). Повторити матеріал підручника пар.33, зробити конспект, розв'язати задачі.

Тема: 2.  Неменделівське успадкування ознак

А). Переглянути відеоролік:

https://youtu.be/0KhWVmOuRvk

https://youtu.be/nzWufxrvu4k

https://youtu.be/GT09tOnlpYU

Б). Ознайомитись з інформацією

В). Опрацювати матеріал підручника пар.34, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити, розв'язати задачі. Підготувати повідомлення про різні види взаємодії генів.

 

Завдання з біології для учнів МФ-10, ХЕФ-10 класів

за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.

Тема: 1. Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини

А). Переглянути відеороліки:

https://youtu.be/WoNLcXXDfC8

https://youtu.be/0KhWVmOuRvk

https://youtu.be/nzWufxrvu4k

https://youtu.be/GT09tOnlpYU

Б). Ознайомитись з інформацією

В). Опрацювати матеріал підручника пар.33-34, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити, розв'язати задачі.

 

 

Завдання з біології для учнів МФ-11, ФФ-11, ІФ-11, ІПФ-11 , ХЕФ-11 класів за посиланням

  https://gulyika-blog.blogspot.com/.

Тема: Екологія як наука.

А). Переглянути відеороліки:

https://youtu.be/L_5XCQHp4zQ

https://youtu.be/e_j94B0QQiQ

Б).Опрацювати матеріал підручника пар.24, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.

Тема: Екологічні чинники та їх класифікація.

А). Переглянути відеороліки:

https://youtu.be/7pWuJCxZAFU

https://youtu.be/edePPPz93P4

Б). Опрацювати матеріал підручника пар.25, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.

 

Завдання з повторювального курсу з біології для учнів БХ-11

за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.

Тема: Людина

Тема: Вступ. Людина в системі органічного світу. Еволюція гомінід. Поняття про здоров’я і хворобу.

А). Переглянути відеороліки:

https://youtu.be/eR4yuU3Tc2o

https://youtu.be/gaHmUOIiubo

Б). Опрацювати матеріал посібника Мотузного с. 450-452, дати відповідь на запитання в кінці розділу, І.Барна с.347 Скласти конспект, та вивчити.

 

Тема: Клітина. Тканини. Органи і системи органів організму.

А). Переглянути відеороліки:

https://youtu.be/weKmbFRMFVE

https://youtu.be/Wt8sdWn4pT4

https://youtu.be/yN-Yn3RRtuc

Б). Опрацювати матеріал посібника Мотузного с. 452-458, дати відповідь на запитання в кінці розділу, І.Барна с.347 -350. Скласти конспект, та вивчити.

 

 
https://gulyika-blog.blogspot.com/

Завдання для дистанційного навчання з 04.04. - 08.05.2020 рр.

Завдання з біології для учнів ФФ-10, ІФ-10, ІПФ-10 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.

Тема: Регенерація. Трансплантація тканин та органів у людини.Правила біологічної етики.
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.50, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект.
Тема: Онкогенні фактори та онкологічні захворювання.
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.51, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект.
Тема: Медична генетика. Спадкові хвороби і вади людини.  Медико-генетичне консультування.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/dngEBRHn_JU
https://youtu.be/1gpBNTB-dSY
https://youtu.be/qEXIpz8o5A8
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.43, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект, вивчити.
В) Повторити тему "Спадковість і мінливість", підготуватись до контрольної роботи. 
Тема 4. Репродукція та розвиток 
Тема: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.44, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект термінологічного апарату, та вивчити терміни.
 
Завдання з біології для учнів МФ-11, ФФ-11, ІФ-11, ІПФ-11 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.
Тема: Генетична інженерія людини.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/G8Lv7hQhhOw
https://youtu.be/5tkcKpGYu2Q
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.47, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект  та вивчити.
Тема: Досягнення клітинної інженерії
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/Zc9sGiodw4o
https://youtu.be/qMlSye4r4TY
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.48, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект  та вивчити.
В). Підготувати проект за рекомендаціями с.200 підручника.
Тема: Тема: Підцарство Багатоклітинні. Тип Кишковопорожнинні.
А) Переглянути відеоролік: https://youtu.be/hEm6wYVH0B0
Б) Ознайомитись з інформацією.
В) Скласти конспект. Опрацювати матеріал посібника Мотузного с.341-347.
 Тема: Черви. Тип Плоскі черви.Тип Круглі черви.Тип Кільчасті черви.
 А) Переглянути відеороліки: https://youtu.be/1O38-k9P6WE
https://youtu.be/XCOYrr53rb0
https://youtu.be/f1x5s4rExUw
Б) Ознайомитись з інформацією.
В) Скласти конспект. Опрацювати матеріал посібника Мотузного с.347-364.
 
 

А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/xLwIioujHcI
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/c-5zkawdc_s

Завдання з біології для учнів МФ-10, ХЕФ-10 класів за посиланням
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/0-Rfa2kxfKM
Завдання з повторювального курсу з біології для учнів БХ-10 за посиланням

 


Завдання для дистанційного навчання з 27.04. - 01.05.2020 рр.

Завдання з біології для учнів ФФ-10, ІФ-10, ІПФ-10 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.

Тема: Ембріогенез людини., Л.р. «Вивчення етапів ембріогенезу»
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/Jr0lVJcDk0E

Б). Ознайомитись з інформацією. Опрацювати матеріал підручника пар. пар.49, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект та вивчити.

В.) Виконати лабораторну роботу.


Завдання з біології для учнів МФ-10, ХЕФ-10 класів за посиланням

Тема: Особливості генофонду людських спільнот. 

А). Переглянути відеороліки: https://youtu.be/rAwXkEvrPsg
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.41, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект, вивчити.

Тема: Генетичний моніторинг в людських спільнотах.

А). Переглянути відеороліки: https://youtu.be/I7mXwRmCddY
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.42, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект, вивчити.

Тема: Виконання проектної роботи
Ознайомитись з інформацією та виконати проектну роботу: створення буклету, постеру, презентації, бук-трейлеру, скрайбу тощо (один на вибір) орієнтовні теми: Генетичний моніторинг в людських спільнотах. Скринінг-програми для новонароджених. Генотерапія та її перспективи.


Завдання з біології для учнів МФ-11, ФФ-11, ІФ-11, ІПФ-11 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.

Тема: Генетична інженерія та її напрями.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/WZDH3hVnpIw
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.45, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект  та вивчити.

Тема: Роль біологічних досліджень у розвитку медицини.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/Sx0vo3_491A
Завдання з повторювального курсу з біології для учнів БХ-10 за посиланням
Тема: Царство тварини. Загальна характеристика. Одноклітинні.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/2bZdjWcsq3w

Б). Опрацювати матеріал
В) Скласти конспект. Порівняти будову тваринної та рослинної клітини. Опрацювати матеріал посібника Мотузного с.328-340.

Завдання для дистанційного навчання з 21.04. - 24.04.2020 рр.

Завдання з біології для учнів ФФ-10, ІФ-10, ІПФ-10 класів за посиланням

Тема: Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини.
Тема: Лабораторна робота № 2. Вивчення закономірностей модифікаційної мінливості. 
Тема: Закономірності розподілу алелів в популяціях. 
Тема: Значення праць М.І. Вавілова для розвитку селекції
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/BJxN6W536hM
https://youtu.be/Nn5EI7ZBqyA
https://youtu.be/GHIdIxLZdxQ
https://youtu.be/1HFfmDkoQrc
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.43, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект  та вивчити. 
В). Підготуйте повідомлення про центр різноманітності та походження культурних рослин
(на власний вибір), використовуючи додаткові джерела й інтернет-ресурси.
Тема: Сучасна біотехнологія та її основні напрямки
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/queAHtLEPIU
https://youtu.be/mZ7kbJkLwoQ
https://youtu.be/QC48PZEBJh8
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.44, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект  та вивчити. 
Завдання з повторювального курсу з біології для учнів БХ-10 за посиланням
Тема: Царство Гриби. Відділ Лишайники.

А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/JYLGfr0zb3M
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.48, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект.
В) Підготувати повідомлення на тему: Методи репродуктивної медицини.

Завдання з біології для учнів МФ-10, ХЕФ-10 класів за посиланням

Використовуючі рекомендації наведені у блозі виконати завдання.

Тема: Регуляція активності генів

А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/opX8bNL-Uzg
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.39, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.

А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/yabDZWRYBwE
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.40, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.

Завдання з біології для учнів МФ-11, ФФ-11, ІФ-11, ІПФ-11 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.

А) Переглянути відеороліки: https://youtu.be/MVe28sn1QH0
Б) Ознайомитись з інформацією. 
В) Скласти конспект, опрацювати матеріал посібника Мотузного с.290-303. 


Завдання для дистанційного навчання з 13 .04. - 17.04.2020 рр. Завдання з біології для учнів ФФ-10, ІФ-10, ІПФ-10 класів за посиланням
https://gulyika-blog.blogspot.com/.
 5.Особливості репродукції людини. Репродуктивне здоров'я.А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/26X8mqbXd3Ihttps://youtu.be/yjvWAgDDEJ8https://youtu.be/HSSw1PpjaWcБ). Опрацювати матеріал підручника пар.47, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект.
В) Підготувати повідомлення на тему за вибором: Методи контрацепції; Хвороби, які передаються статевим шляхом; причини порушення процесів репродукції.
 Завдання з біології для учнів МФ-10, ХЕФ-10 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.
 10. Позахромосомна спадковість у людини А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/nYwckI4IeJ8Б). Опрацювати матеріал підручника пар.36, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.
 11. Закономірності спадкової мінливості людини А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/ETFxbPd0Gk0https://youtu.be/h_8ZAR4JHbUhttps://youtu.be/GxMOyzvR0UEБ). Опрацювати матеріал підручника пар.37, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.
В). Підготувати матеріал на теми за вибором: Захист від мутацій, Наслідки мутацій для організму.
12. Закономірності неспадкової мінливості людини А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/gUaEZ4beeqchttps://youtu.be/MvCzd-d8dAAhttps://youtu.be/vtnzLs7yIewБ). Опрацювати матеріал підручника пар.38, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.
  Завдання з біології для учнів МФ-11, ФФ-11, ІФ-11, ІПФ-11 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.
Тема: Завдання та досягнення сучасної селекції
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/L8pLIjBy_ug
https://youtu.be/WZDH3hVnpIw
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.42, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект  та вивчити. 
В). Підготуйте повідомлення про досягнення у галузі селекції рослин, тварин та мікроорганізмів.
Завдання з повторювального курсу з біології для учнів БХ-10 за посиланням

Тема: Клас Дводольні рослини. Родини Хрестоцвіті, Розоцвіті, Бобові, Пасльонові.
А) Переглянути відеороліки: https://youtu.be/I_XT-cA66uU
Б) Ознайомитись з інформацією. 
В) Скласти конспект, опрацювати матеріал посібника Мотузного с.322, таблицю записати в зошит.



Завдання для дистанційного навчання з 30.03. - 03.04.2020 рр.
 вчитель Марченко С.О.

Завдання з біології для учнів ФФ-10, ІФ-10, ІПФ-10 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.
Тема: Статеві клітини. Лабораторна робота 3. Вивчення будови статевих клітин людини.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/-i2NJAbhW3E
Б). Виконати лабораторну роботу 3.: Вивчення будови статевих клітин людини (стор.188 підручника).
В.) Опрацювати матеріал підручника пар.46 стор.187.


Завдання з біології для учнів МФ-10, ХЕФ-10 класів за посиланням
Тема: Гібридологічний аналіз. Закони Менделя.
 А). Переглянути відеороліки: https://youtu.be/j9y5rxAYfE0
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.33, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект, вивчити закони Менделя. 


Завдання з біології для учнів МФ-11, ФФ-11, ІФ-11, ІПФ-11 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.

Тема: Антропічний вплив на біорізноманіття
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/xHX3gWVpF2Y
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.39, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект  та вивчити.
Тема: Практична робота №3. Оцінка екологічного стану свого регіону.
Користуючись методичними рекомендаціями підручника на стор.175 виконати практичну роботу.



Завдання з повторювального курсу з біології для учнів БХ-10 за посиланням

Тема: Відділ Покритонасінні. Загальна характеристика, систематика. 
А) Переглянути відеороліки: https://youtu.be/WNX5whX4w7I;
Б) Ознайомитись з інформацією.
В)Скласти конспект, опрацювати матеріал посібника Мотузного с.319.


Завдання для дистанційного навчання з 06.04. - 10.04.2020 рр.
Завдання з біології для учнів ФФ-10, ІФ-10, ІПФ-10 класів за посиланням

Тема: Особливості гаметогенезу у людини. Суть та біологічне значення запліднення. 
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/QdDYeP_VDGs
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.46, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект термінологічного аппарату, та вивчити терміни.
В) Підготувати повідомлення:  Причини порушення процесів запліднення у людини.

Завдання з біології для учнів МФ-10, ХЕФ-10 класів за посиланням

Тема: Неменделівське успадкування ознак
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/cMyfyCsrg9M
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.34, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти конспект, та вивчити.
В). Підготувати повідомлення про різні види взаємодії генів.

Тема: Успадкування зчеплене зі статтю
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/C1-1E6W6CbA
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.35, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект та вивчити.

Тема: Практична робота 2. Розв'язування типових генетичних задач
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/SLpY6HJrsas
Б). Повторити матеріал підручника пар.33-35.Записати основні типи розв'язку задач.
В). Виконати практичну роботу на стор. 173.


Завдання з біології для учнів МФ-11, ФФ-11, ІФ-11, ІПФ-11 класів за посиланням https://gulyika-blog.blogspot.com/.

Тема: Екологічна політика в Україні.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/6VbN4BaturM
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.40, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект  та вивчити.
В). Підготуйте повідомлення про природоохоронні території України або світу, використовуючи інтернет-джерела та наукову літературу.

Тема: Стратегія сталого розвитку природи і суспільства.
А). Переглянути відеоролік: https://youtu.be/mz9cYFWMObM
Б). Опрацювати матеріал підручника пар.41, дати відповідь на запитання в кінці параграфа. Скласти  конспект  та вивчити. 
В). Підготуйте повідомлення про діяльність міжнародних організацій системи ООН. Підготуйте повідомлення про використання людиною відновлюваних ресурсів.



Завдання з повторювального курсу з біології для учнів БХ-10 за посиланням

Тема: Клас Однодольні рослини. Родини Лілійні та Злаки. 
А) Переглянути відеороліки: https://youtu.be/DQDH1PvHAiI
Б) Ознайомитись з інформацією. 
В) Скласти конспект, опрацювати матеріал посібника Мотузного с.323, таблицю ззаписати в зошит.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу