Українська мова

Вчитель Левіна Анастаія Сергіївна

Укр.літ ХЕФ11, 18.01


Вісімнадцяте січня
Класна робота
Іван Багряний (І.Лозов’ягін). Основні  віхи життя і творчості митця, його громадянська позиція. 
«Тигролови» як український пригодницький роман. Проблеми свободи й боротьби за визволення.
Жанрові особливостіВольовий характер ГригоріяМногогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символікароману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній ЄвропіАктуальність для нашого часу.


Підготувала 

Левіна А.С.

МЕТА УРОКУ:

опрацювати зміст роману; 

учити учнів коментувати зміст твору

визначати жанрові особливості

характеризувати образи,

 висловлювати своє ставлення до основних проблем, порушених у романірозвивати навички роботи в групах

виховувати усвідомлення значення свободи для духовного розвитку людини.

Загрузка…

І. Організація навчальної діяльності
ІІ. Актуалізація опорних знань

Вступне слово 

Постать Івана Багряного – одна з найяскравіших і найдраматичніших в українському письменстві й громадянстві першої половини-середини ХХ ст. Переслідуваний і караний на батьківщині, в УРСР, він не для всіх виявивсябажаним і зручним і в еміграції. У діаспорі – його політична позиціяставала предметом не лише заперечень, а й злостивих перекручень та наклепів, а серед політичних супротивників знаходилися й такіхтопогрожував йому розправою і вдавалися до кримінальних засобівЗамовчуваний в Україні всі повоєнні роки, він тільки останнім часом став відомим читачам на батьківщиніТепер опубліковано тут кілька йогороманів, за його творами ставляться фільмиз’являються дослідження про нього. Актом справедливості і визнання (хоч і запізнілого) стало присудження йому посмертно в березні 1992 року найвищої відзнакинашої країни –  Державної премії України ім. Т. Шевченка.

Сподіваюсящо роман «Тигролови» І. Багряного, яким захоплюютьсямільйони читачівзнайшов відгук і у ваших серцях.

Літературний диктант (виконувати письмово у зошиті, фото надіслати одразу)

1. Укажіть жанр твору «Тигролови»

2. Чому твір вважають автобіографічним?

3. Скільки часу автор писав твір?

4. Яка перша назва цього твору?

5. «Вирячивши вогненні очі, дихаючи полум'ям і димом, потрясаючи ревом пустелі і нетрі, вогненним хвостом замітаючи слід, летів дракон. Не з китайських казок і не з пагод Тибету — він знявся десь з громохкого центру країни «чудес», вилетів з чорного пекла землі людоловів і гнав над просторами...» Що описано в цьому уривку?

6. Скільки сюжетних ліній має роман? Розкрийте їх зміст 

7. Ким за фахом був Григорій Многогрішний?

 

Загрузка…

 

8. Хто був першим  політв'язнем Сибіру?

9. Як називається селище, до якого потрапив Многогрішний, утікши з арештантського поїзда?

10. Про кого йдеться: «Дивиться виряченими очима – і тільки. Як каменюка. Спершу зухвало і скажено відбивався, вибухав прокльонами й сарказмом, плював в обличчя…, а потім лише хекав крізь зуби і мовчав, розчавлений, але завзятий. Мовчав презирливо…»?

11. Як Сірки дізналися про те, що Наталка й Григорій вдало перейшли кордон?

12. Кому належать слова: «У сміливих щастя завжди є»?

ІІІ. Робота над текстом твору 

1. Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sWlFaknR1Dg

Заповніть паспорт твору

 

1. Рід літератури

 

2. Жанр твору

«Тигролови» мають усі ознаки пригодницького роману:

– персонажі розділені на позитивних і негативних;

– захоплюючий сюжет;

– мисливські пригоди;

– кохання з дівчиною, яка зросла в умовах дикої природи;

– happy end – щасливий кінець.

3. Рік видання

 

4. Тема

 

5. Ідея

 

6. Символічність  назви

1) родина Сірків полює на тигрів

2) тигр – символ тайги; 

3) в умовах тоталітарного режиму людина полює на людину (у тайзі – найбезпечнішепоки не з’являється людолов (у романі –  майор Медвин))

7. Композиція твору: Експозиція; Зав'язка ; Розвиток дії; Кульмінація; Розв'язка 

 

 

8. Харатеристика Григорія Многогрішного

 

9. Характеристика майора Медвина

 

10. Характеристика родини Сірків

 

11. Характеристика образів-символів

Образ поїзда-дракона є символом тоталітарної сталінської системи. Потяг-експрес є символом «забезпеченого» нового життя більшовицької верхівки. Поїзд-дракон  та «Тихоокеанський експрес №1» - це  символічна картина паралельного майже незалежного існування в одній державі двох світів — світу пітьми, пекла і світу ілюзорного раю, ілюзорного вільного життя. І ці два світи уособлені в символічних образах двох експресів, котрі мислено летять у невідоме, у чорну сибірську ніч, на край світу.

Тигр є символом володарясилинезламності людського духу.

 

Дослідження проблематики роману
(усно визначте проблематику творуілюструючи свою відповідьприкладом із твору)

 

Роман «Тигролови» – багатоплановийОсновні проблемипорушені у творі:

трагедія України в комуністичній імперії;

вплив сталінських репресій на долю людини;

- морально-етичні взаємостосунки в сім’ї;

- роль українських звичаїв і обрядів у родиніщо мешкає у тайзі;

життя і смерть;

- добро і зло;

справедливість і кара;

- сила волівитримкапрагнення долати всілякі труднощі;

романтичне кохання Наталки і Григорія.

 

Творче завдання

Випишіть цитати до образу Г. Многогрішного. На основі цитат побудуйте монолог-розповідь відпершої особи  (від «Я») про головного героя роману.

(Обсяг 1-1,5 сторінки). Це завдання буде перевірено, як тільки я зберу зошити

 

Самостійна робота

Виконайте тести за творчістю І.Багряного за варіантами:

В. – І – парні номери за списком журналу;

В. – ІІ. – непарні номери за списком журналу

 

!!! Фото списку буде у вайбер групі, зможете подивитися

ВІДПОВІДІ на тести надсилати одразу після їх виконання

Загрузка…








Вчитель Левіна Анастасія Сергіївна 

Українська мова ХЕФ11 15.01 ( для групи економів завдання 1.1, 1.2 + презентація; для групи художників завдання 2.1, 2.2 + презентація)



Підготовка до ЗНО

1. На перший склад падає наголос у словах

А проміжок, фартух

Б фольга, свердло

В русло, черговий

Г ненависть, обіцянка

2. На другий склад падає наголос у слові

А течія

Б індустрія

В травестія

Г симетрія

3. Правильно підкреслено літеру на позначення наголошеного звука в слові

А живопис

Б каталог

В горошина

Г ознака

4. На третій склад падає наголос у слові

А камбала

Б зубожіння

В бюлетень

Г решето

5. На другий склад падає наголос у всіх словах, ОКРІМ

А піцерія

Б осетер

В довідник

Г фартух

6. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка

А Бессарабія, Полісся, джміль

Б різьбяр, жульєн, роз’єднання

В бджолосім’я, щебетання, контрастний

Г цілющість, ялинник, зшиває

7. Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка

А доріжці, джерельце, босоніж

Б світло, спосіб, сніг

В кузня, заочний, віз

Г вм’ятина, місяць, можливість

8. Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка, ОКРІМ

А зібрання, осьдечки, пізній

Б анекдот, кількість, котик

В подружці, намажся, зірка

Г обґрунтувати, аґрусовий, вокзальний

9. Звук [д] треба вимовляти в обох словах рядка

А обдзвонити, підземельний

Б радісний, футбол

В Тбілісі, кладка

Г молотьба, крадіжка

10. Звук [з] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка

А грі[…]ний, ку[…]ня, сте[…]ці

Б ка[…]ка, відві[…], рі[…]ні

В про[…]ба, О[…]трог, люб’я[…]ність

Г вок[…]ал, ай[…]берг, бу[…]ку

11. Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка

А змагаються, пам’ять

Б полегкість, пругкий

В квітці, солдат

Г Вишгород, Ужгород

Д осьдечки, айсберг

12. Звук [й] є в кожному слові рядка

А єнот, юнак, пізня

Б пюре, юрба, з’юшити

В бутоньєрка, віньєтка, обов’язок

Г жульєн, весілля, пацієнт

13. Букви я, ю, є позначають два звуки в кожному слові рядка

А дивуєшся, повітря, зброяр

Б юстиція, кузня, ескадрилья

В ідея, ярмарок, екологія

Г знання, пронісся, від’ємний

14. Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка

А швидкіс…ний, артис…ці, аген…ство

Б протес…ний, контрас…ний, хворос…няк

В проїз…ний, капос…ний, буревіс…ник

Г шіс…надцять, гіган…чин, піаніс…ці

Д компос…ний, пристрас…ний, облас…ний

15. Помилку в написанні слів допущено в рядку

А форпостний, особистісний, відпустці

Б авантюристці, артистчин, агентський

В захисний, курсантський, шістсот

Г шістдесят, тоскно, пропускний

Д зап’ястний, капусняк, президенство

16. Правильно написані всі слова в рядку

А журналіський, бандуристці, піаністчин

Б персні, вартістний, хвастливий

В щиросердний, контекстний, контрастний

Г багатство, шіснадцять, вишгородський

Д клієнтчин, абітурієнтці, хваснути

17. Спрощення в групі приголосних відбувається на письмі за творення прикметників від обох слів рядка

А совість, баласт

Б жалість, контраст

В перехрестя, зап’ястя

Г пестощі, кількість

Д проїзд, заздрість

18. Буквосполуку -ств- на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

А товари…о, боягу…о

Б меценат…о, убо…о

В ремісни…о, коза…о

Г пта…о, падишах…о

Д юна…о, солдат…о

19. Усі слова написані правильно в рядку

А свідотство, цюрихський, птаство

Б парижський, інтелігентський, юнатство

В збаразький, приїжджати, французький

Г казахський, робітництво, боягузство

Д нюрнберзький, бахмачський, черемоський

20. Чергування приголосних НЕ відбувається в прикметнику, утвореному за допомогою суфікса  -ськ- від слова

А ткач

Б латиш

В інтелігент

Г дивак

Д киргиз

 


Підготовка до ЗНО

1. Прикметники із суфіксом -ськутворятьсявід усіх іменників у рядку

А ЗапоріжжяінгушДрогобич

Б казах, товаришКарпати

В ІракЧеремош, Прага

Г Збараж, ремісник, агент

Д Бучач, Балхаш, словак

2. Правильно написані всі похідні слова в рядку

А Прага – празький, казах – казаський

Б Воронеж – воронежськийлатиш – латиський

В Буг – бузький, Кавказ – кавкаський

Г Дрогобич – дрогобицький, Цюрих – цюрихський

Д баски – баський, Сиваш – сиваський

3. Зміни приголосних НЕ позначають на письмі в прикметникуутвореному за допомогою суфікса -ськвід слова

А парубок

Б чех

В брат

Г товариш

Д юнак

4. Прийменник у на місці пропуску слідуживати в усіх словах рядка

А картини … музеїпобувати … Америці

Б яблуня … цвітунайкраща … класі

В зберіг … спогадах, загубила … озері

Г занесли … світлицюпереконав … цьому

Д забіг … автобус, занесла … оселю

5. Літеру у на місці всіх пропусків треба писати в рядку

А …ранці побачивчитати …голос

Б улюблені …чителідивився …гору

В допоміг …війти, участь … акції

Г знайшла … шафіпочув … автобусі

Д подивився … вікногримали … двері

6. Літера у ставиться в реченні: «Діти не могли (1)продовж кількох тижнів братиучасті (2) тренуваннях, але завдяки вірі (3) свої сили та (4) перемогу здобули (5) усіхконкурсах першість» 

На місці цифри

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Д 5

7. Позначте рядок, у якому в усіх словахпотрібно писати літеру и:

А шел…стітитопл…во, кор…дор

Б кис…ньречтативзгарще

В велчезнийвулчка, кош…чок

Г книжчка, л…вадатрвожний

Д мереж…во, горл…чкокршталевий

8. Літеру е треба писати на місці обохпропусків рядка

А ш…рока стежчка

Б в…сняне мар…во

В зал…вати л…ваду

Г м…луватися джер…лом

Д застбнути к…шеню

9. Правильно написані всі слова в рядку

А печево, клекотітисерпанок

Б бринітизимлянийвишинька

В оберемоккриницямерихтіння

Г добривопаличкапобачення

Д піднибесний, марево, скелястий

10. Літеру и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

А прездент, вел…чезниймислння

Б д…ректор, мат…матикаречтатив

В Ват…канп’єд…стал, рец…див

Г Амер…ка, мороз…во, ц…тата

Д кор…дор, мавпняводичнька

11. Літеру е намісці крапок треба писати в усіх словах рядка, ОКРІМ

А шерш…ньріднеснькийжод…н

Б лдацюга, ос…литисявовчня

В благочстивийклкотітирозроблний

Г б…регти, в…рховий, ч…рнетка

Д викор…нити, марво, пал…во

12. Літеру й треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

А лось…он, гость..овий, коль…оровий

Б сер…озний, сень…ор, опраць….ований

В краовий, кур…ознийшампінь…он

Г кань…он, знаомствофеєрія

Д боовийфеєрверкбаталь…он

13. М’який знак НЕ пишеться в усіх словахрядка

А Уманщинаприп’ятський, жен…шень

Б дзеленчатипромін…чик, дівчинонці

В різбяроболонськийнян…чин

Г груз…кий, ковз…кий, тон…ший

Д ослін…чик, кінський, Марин…чин

14. М’який знак треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

А брунці, лан…цюгнен…чин

Б облич…, майбутнє, камін…чик

В бринчатислизко, дон…чин

Г цвірінчатипісенцінянчитися

Д меншістьвелетенський, Галин…ці

15. М’який знак на місці пропуску НЕ треба писати в усіх словах рядка

А долонцібоязкість, лан…цюжок

Б н…юансвінєткаканйон

В чотирмап’ятдесятгребін…чик

Г посунсяпорад…те, перелаз…мо

Д дзеленчатирибалськийпромінці

16. Усі слова правильно написані в рядку

А дівчиньцікізоньціательє

Б сімдесяткіньчикрізбяр

В іньєкціягребінчиккаміньці

Г подільськийматінчинтоньший

Д скриньціОксанчинірпінський

17. Орфографічну помилку допущено врядку

А п’ятдесят мільярдів

Б уманський різьбяр

В коріньчик женьшеню

Г няньчиній дівчинці

Д близько зацвірінчати

18. Апостроф пишеться в усіх словах рядка

А звязківець, торф…яниймавп…ячий

Б румянийрозмяклийрутвяний

В духмянийрізьб…яр, розвязок

Г перед…ювілейнийфарб…яр, зіпястися

Д Лук…янчукбезхмар…я, потьмянілий

19. Апостроф треба писати на місціпропуску в усіх словах рядка, ОКРІМ

А подвір…я, різнобарв…я, п…єдестал

Б інтерєрсубєкт, кон…юнктура

В ад…ютант, кутюр…є, к…янті

Г кон…юнктивітвідвязати, з…юрмитися

Д медвяний, б…юлетень, ком…юніке

20. Апостроф треба писати на місці обохпропусків у рядку

А потьмяніла грав…юра

Б духмяний бур…ян

В ім…я різьб…яра

Г комп…ютер львівянина

Д мюслі з кеш…ю






П'ятнадцяте січня
Класна робота
Пунктуаційна помилка. Тире між підметомі присудком у простому реченніРозділовізнаки у простому реченніускладненомузвертанням 

Підготувала

Левіна А.С.

 

МЕТА уроку:

поглибити та систематизувати знання учнів про синтаксичні норми, помилки;

удосконалювати знання та вміння учнів ставити розділові знаки, визначати правила, за якими вони розставлені;

Збагачувати словниковий склад учнів, розширювати знання учнів щодо побудови простих ускладнених речень

 

Загрузка…

 

І. Актуалізація опорних знань

«Підготовка до ЗНО 2021» 

Виконайте тест і одразу надішліть відповіді

(час на виконання – 15 хв.)

 

 

ІІ. Робота з навчальним матеріалом

Опрацювати параграф 32, с. 100-101

Виконайте вправу 3, с. 101

(ПРИМІТКА! Побудуйте схеми речень 2 та 10, визначте їх тип: просте/складне, безсполучникове/сполучникове: тип підрядного)

 

Перевір себе!!! (тонка риска – підмет, жирна риска - присудок)

1.У поганого майстра й пилка крива. 2. Життя, безумовно, добрий учительякий дуже дорого бере за свої уроки.                [ ], ( який) (Речення складне, сполучникове, складнопідрядне означальне). 3. Доброта – це найбільше досягнення людини, найбільш прекрасне та святе. 4. Кохати – нові землі відкривати. 5. Ми джини в закоркованих пляшках. 6. Марудна справа – жити без баталій. 7. Час не наша власність.8. Геній – явище ірраціональне і є силою стихійного духу.9. Творчість завжди мрійна і тривожна. 10. Письменник – неамериканська машинка, а твори його  неполтавські галушки! (авторський знак) [ ], а[ ]. (Речення складне, сполучникове, складносурядне). 11. Боятися – означає визнавати над собою владу.

 

Загрузка…

Завдання 1. Спишіть, розставте розділові знаки, визначте граматичні основи в реченнях, у реченнях 6,8,12 побудувати схеми.

1.Поезія це завжди неповторність якийсь безсмертний дотик до душі. 

2. Зраджувати друга це жахливо.

3. Ти наше диво калинове кохана материнська мово!

4. Твій плач то хмари в дні осінні сумної чайки голосіння. Твій сміх це танець водоспадів це злива сонячних каскадів.

5. На гіллі рясному цвіт немов сніжинки.

6. Тоді я веселий тоді я багатий як буде серденько по волі гуляти.

 

 

 

 

7. А хмари як подерті.

8. А життя не сон воно не склянка чаю.

9. Уміння ненароком зронити фразу один із найважливіших секретів красномовства.

10. Яке то щастя свій народ у світлі бачити!

11. Вітрила зірвані.

12. Цвіт жоржини то осінній цвіт а для мене він такий весняний.

 

 

Опрацюйте параграф 33, с. 105

Увага!!! Не виділяються слова о, ой,якщо вони вжиті як підсилювальні частки. 

Наприклад, І погляд твій німий, о мати, понад землею загримів.

 

Виконайте вправу 3, с. 106. 

!!! В усіх реченнях визначте граматичну основу. До речень 3,6,8 побудуйте схеми, визначте типи підрядних

 

Перевір себе!!! (тонка риска – підмет, жирна риска - присудок)

1Шуми, вітре, шуми, буйний, на ліси, на гори.

2. Радій же, серце! До останку пий життя людського пінистий напій.

3. О незвичайна, чародійна мово, хоч пронесласямолодість громово, твій звук у мене в серці не затих. (Складнопідрядне речення обставинне допустове, запитання незважаючи на що? ( хоч ), [ ])

4. Марусино, серце, пожалій мене, візьми моє серце, дай мені своє.

5. О страднику, великий Прометею, тобі язаздрю.

6. І далі ми пішли вже самі, товариші генерали, хоча ви ніколи не давали нам достатньої зброї, не давали боєприпасів, необхідних для наступу…(Складнопідрядне речення обставинне допустове, запитання незважаючи на що?          [ ] , ( хоча ). ).

7. Моя маленька дівчинко! Якби ти знала, як я чекав від тебе хоч якої-небудь вісточки.

8. Прийми мене, весно рожева, слугою твоєї краси, візьміть мене братом, дерева, візьмітьмене в прийми, ліси. (Складне безсполучникове  речення  [ ] , [ ][ ] .)

9. Слов’яни любі, й ви, усі народи! Борітесь, стійте за свої свободи. 

 

Самостійна робота «Визначення членів речення».

(одразу надсилайте фото з виконаними тестами)

(час виконання 18 хв.)

 












1.Онлайн консультація (Турукало Т.Б.) – «Складні синтаксичні конструкції». З 10.00 – до 12.00 год., перегляд – #вебінар#НаУрок#ЗНО, htts://yotude.com/wftcn Вайбер групи: УМЛ ФФ11, Дистанційне навчання МФ11, ІПФ-11КАРАНТИН, Віртуальний клас ФФ-10. (19.03)
2. Консультація  для 10 – 11 класів, філологічний профіль з теми «Самостійні частини мови. Правопис прислівників. Утворення дієприслівників та дієприкметників». Вайбер групи: УМЛ ФФ11, Дистанційне навчання МФ11, ІПФ-11КАРАНТИН, Віртуальний клас ФФ-10. (27.03)
3. Відеоуроки з тем «Повторення: Просте ускладнене речення. Текст. Стильові особливості тексту. Фразеологія. Типові орфографічні помилки та їх класифікація.» для учнів 11 класу як профільного рівня, так і рівня стандарту – Освіторія. ED ERA
4. Онлайн консультація (Турукало Т.Б.) – «Службові частини мови. Правопис службових частин мови. Тести з книги «Готуємося до ЗНО. О.Авраменка».PIDHOTOVKA DO ZNO VIDEOUROKY 10-11KLAS З 11.00 – до 16.00. Вайбер групи: УМЛ ФФ11, Дистанційне навчання МФ11, ІПФ-11КАРАНТИН, Віртуальний клас ФФ-10. (31.03)
5. Відеоуроки «100 лайфхаків з української літератури» - You Tube/Edera
6. Тестування    https://studfile.net    www.ridnamova.kiev.ua
7. Тести № 23. Література ХХ століття.  https://ukrtesti.com
8. В.Стус. тести з відповідями ЗНО  https://ukrlit.net
Грицай Ю.В. Вайбер групи: УМЛ ФФ11,
1.Дистанційне навчання. Онлайн консультація з української літератури #вебінар#НаУрок#ЗНО, htts://yotude.com/wftcn… «10 лайфхаків, які допоможуть запам’ятати твір на ЗНО», «Творчість поетів – шістдесятників В.Стуса та Л.Костенко» - 11клас, з 10.00 – 12.00.  (20.03)
2. Дистанційне навчання. Онлайн консультація з української мови,10 клас, #вебінар#НаУрок#ЗНО, htts://yotude.com/wftcn… «Орфографія. Правопис слів іншомовного походження», з 10.00 – 12.00, тестування – 12.00 – 12.00.  (27.03)
3. Онлайн консультація з української мови (10 клас), «Повторення вивченого з орфографії. Орфографічний практикум» - 10.00 – 12.00;  українська література – «Підготовка до ЗНО  (тестування)» - 11 клас. (27.03)
4. Українська література. Відеоуроки «Всяка всячина з укр..літ. 100 карток – завдань з української літератури» - http://navsi200.com
5. Відеоуроки «Загальна морфологія. Онлайн курс підготовки до ЗНО. Лайфхаки з української мови»  You Tube/Edera
6. Відеоуроки «Лайфхаки з української літератури» - You Tube/Edera, модуль №3. Література І половини ХХ століття.
7. Правопис слів іншомовного походження https://zhoclub.com
8. Тестування    https://studfile.net    www.ridnamova.kiev.ua
9. Тести № 23. Література ХХ століття.  https://ukrtesti.com
10. В.Стус. тести з відповідями ЗНО  https://ukrlit.net
11. Стислий конспект підготовки до ЗНО та література № 4 + онлайн тест № 5, 6 «Орфографія»
                                                          vneshkoly.com.ua
12. Справа В.Стуса. фільм. Телеканал ZIK
Логінова Ю.І. – https://loginovakoli.blogspot.com/?m=1 Всі завдання  з української мови та літератури можна знайти за даною адресою.
1.Відеоуроки «Лайфхаки з української літератури» - You Tube/Edera, модуль №3. Література І половини ХХ століття.
2. «Вправи з редагування на уроках української мови в середніх і старших класах» - відеоуроки 11 клас.
3. «Власне висловлювання. Лайфхаки з української мови. Загальна морфологія. Онлайн курс з підготовки до ЗНО. Синтаксис складного речення. Стилістика й розвиток мовлення» - You Tube/Edera
4. Онлайн консультація: (вайбер)
- БХ-11, ІФ-11 – тема «Типи складного речення. Розділові знаки в складному реченні» - з 9.00 – до 11.00;    (19.03)     - тема «Багатокомпонентне складне речення» - 12.00 -13.00     (19.03)
- тема «Шістдесятництво. Творчість В.Стуса та Л.Костенко»   (20.03)
- виправлення помилок, роз’яснення щодо написання власного висловлювання  (02.04)
- відповіді на запитання учнів щодо опрацьованого матеріалу     (03.04)
Левіна А.С. Онлайн консультація: (вайбер)
- тема «Фонетика. Орфографія» - перевірка тестових завдань, 11 клас, з 10.00 – до12.00; (20.03)
- тема «Орфографія. Словотвір» - 10 клас, з 10.00 – до 12.00; (27.03)
- тема «Синтаксис», 11 клас, з 10.00 – до 12.00; (31.03)
- тема «Найпроблемніші питання з української літератури» - http://navsi200.com; з 10.00 – до 12.00 (01.04)
- тема «В.Винниченко. Леся Українка» - тестування  (03.04)



Відеоуроки:


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу