Вчитель Левіна Анастаія Сергіївна
Укр.літ ХЕФ11, 18.01
Вісімнадцяте січня
Класна робота
Іван Багряний (І.Лозов’ягін). Основні віхи життя і творчості митця, його громадянська позиція.
«Тигролови» як український пригодницький роман. Проблеми свободи й боротьби за визволення.
Жанрові особливості. Вольовий характер ГригоріяМногогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символікароману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу.






•опрацювати зміст роману;
•учити учнів коментувати зміст твору,
•визначати жанрові особливості,
•характеризувати образи,
• висловлювати своє ставлення до основних проблем, порушених у романі, розвивати навички роботи в групах;
•виховувати усвідомлення значення свободи для духовного розвитку людини.






І. Організація навчальної діяльності
ІІ. Актуалізація опорних знань
•Вступне слово
•Постать Івана Багряного – одна з найяскравіших і найдраматичніших в українському письменстві й громадянстві першої половини-середини ХХ ст. Переслідуваний і караний на батьківщині, в УРСР, він не для всіх виявивсябажаним і зручним і в еміграції. У діаспорі – його політична позиціяставала предметом не лише заперечень, а й злостивих перекручень та наклепів, а серед політичних супротивників знаходилися й такі, хтопогрожував йому розправою і вдавалися до кримінальних засобів. Замовчуваний в Україні всі повоєнні роки, він тільки останнім часом став відомим читачам на батьківщині. Тепер опубліковано тут кілька йогороманів, за його творами ставляться фільми, з’являються дослідження про нього. Актом справедливості і визнання (хоч і запізнілого) стало присудження йому посмертно в березні 1992 року найвищої відзнакинашої країни – Державної премії України ім. Т. Шевченка.
•Сподіваюся, що роман «Тигролови» І. Багряного, яким захоплюютьсямільйони читачів, знайшов відгук і у ваших серцях.






Літературний диктант (виконувати письмово у зошиті, фото надіслати одразу)
•1. Укажіть жанр твору «Тигролови»
•2. Чому твір вважають автобіографічним?
•3. Скільки часу автор писав твір?
•4. Яка перша назва цього твору?
•5. «Вирячивши вогненні очі, дихаючи полум'ям і димом, потрясаючи ревом пустелі і нетрі, вогненним хвостом замітаючи слід, летів дракон. Не з китайських казок і не з пагод Тибету — він знявся десь з громохкого центру країни «чудес», вилетів з чорного пекла землі людоловів і гнав над просторами...» Що описано в цьому уривку?
•6. Скільки сюжетних ліній має роман? Розкрийте їх зміст
•7. Ким за фахом був Григорій Многогрішний?






•8. Хто був першим політв'язнем Сибіру?
•9. Як називається селище, до якого потрапив Многогрішний, утікши з арештантського поїзда?
•10. Про кого йдеться: «Дивиться виряченими очима – і тільки. Як каменюка. Спершу зухвало і скажено відбивався, вибухав прокльонами й сарказмом, плював в обличчя…, а потім лише хекав крізь зуби і мовчав, розчавлений, але завзятий. Мовчав презирливо…»?
•11. Як Сірки дізналися про те, що Наталка й Григорій вдало перейшли кордон?
•12. Кому належать слова: «У сміливих щастя завжди є»?






ІІІ. Робота над текстом твору
| |
| «Тигролови» мають усі ознаки пригодницького роману: – персонажі розділені на позитивних і негативних; – захоплюючий сюжет; – мисливські пригоди; – кохання з дівчиною, яка зросла в умовах дикої природи; – happy end – щасливий кінець. |
| |
| |
| |
| 1) родина Сірків полює на тигрів; 2) тигр – символ тайги; 3) в умовах тоталітарного режиму людина полює на людину (у тайзі – найбезпечніше, поки не з’являється людолов (у романі – майор Медвин)) |
7. Композиція твору: Експозиція; Зав'язка ; Розвиток дії; Кульмінація; Розв'язка | |






8. Харатеристика Григорія Многогрішного | |
9. Характеристика майора Медвина | |
10. Характеристика родини Сірків | |
11. Характеристика образів-символів | Образ поїзда-дракона є символом тоталітарної сталінської системи. Потяг-експрес є символом «забезпеченого» нового життя більшовицької верхівки. Поїзд-дракон та «Тихоокеанський експрес №1» - це символічна картина паралельного майже незалежного існування в одній державі двох світів — світу пітьми, пекла і світу ілюзорного раю, ілюзорного вільного життя. І ці два світи уособлені в символічних образах двох експресів, котрі мислено летять у невідоме, у чорну сибірську ніч, на край світу. Тигр є символом володаря, сили, незламності людського духу. |






Дослідження проблематики роману
(усно визначте проблематику твору, ілюструючи свою відповідьприкладом із твору)
•Роман «Тигролови» – багатоплановий. Основні проблеми, порушені у творі:
•- трагедія України в комуністичній імперії;
•- вплив сталінських репресій на долю людини;
•- морально-етичні взаємостосунки в сім’ї;
•- роль українських звичаїв і обрядів у родині, що мешкає у тайзі;
•- життя і смерть;
•- добро і зло;
•- справедливість і кара;
•- сила волі, витримка, прагнення долати всілякі труднощі;
•- романтичне кохання Наталки і Григорія.






•Випишіть цитати до образу Г. Многогрішного. На основі цитат побудуйте монолог-розповідь відпершої особи (від «Я») про головного героя роману.
•(Обсяг 1-1,5 сторінки). Це завдання буде перевірено, як тільки я зберу зошити






•Виконайте тести за творчістю І.Багряного за варіантами:
В. – І – парні номери за списком журналу;
В. – ІІ. – непарні номери за списком журналу
!!! Фото списку буде у вайбер групі, зможете подивитися
ВІДПОВІДІ на тести надсилати одразу після їх виконання
Вчитель Левіна Анастасія Сергіївна
Українська мова ХЕФ11 15.01 ( для групи економів завдання 1.1, 1.2 + презентація; для групи художників завдання 2.1, 2.2 + презентація)
Підготовка до ЗНО
1. На перший склад падає наголос у словах
А проміжок, фартух
Б фольга, свердло
В русло, черговий
Г ненависть, обіцянка
2. На другий склад падає наголос у слові
А течія
Б індустрія
В травестія
Г симетрія
3. Правильно підкреслено літеру на позначення наголошеного звука в слові
А живопис
Б каталог
В горошина
Г ознака
4. На третій склад падає наголос у слові
А камбала
Б зубожіння
В бюлетень
Г решето
5. На другий склад падає наголос у всіх словах, ОКРІМ
А піцерія
Б осетер
В довідник
Г фартух
6. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
А Бессарабія, Полісся, джміль
Б різьбяр, жульєн, роз’єднання
В бджолосім’я, щебетання, контрастний
Г цілющість, ялинник, зшиває
7. Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка
А доріжці, джерельце, босоніж
Б світло, спосіб, сніг
В кузня, заочний, віз
Г вм’ятина, місяць, можливість
8. Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка, ОКРІМ
А зібрання, осьдечки, пізній
Б анекдот, кількість, котик
В подружці, намажся, зірка
Г обґрунтувати, аґрусовий, вокзальний
9. Звук [д] треба вимовляти в обох словах рядка
А обдзвонити, підземельний
Б радісний, футбол
В Тбілісі, кладка
Г молотьба, крадіжка
10. Звук [з] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
А грі[…]ний, ку[…]ня, сте[…]ці
Б ка[…]ка, відві[…], рі[…]ні
В про[…]ба, О[…]трог, люб’я[…]ність
Г вок[…]ал, ай[…]берг, бу[…]ку
11. Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка
А змагаються, пам’ять
Б полегкість, пругкий
В квітці, солдат
Г Вишгород, Ужгород
Д осьдечки, айсберг
12. Звук [й] є в кожному слові рядка
А єнот, юнак, пізня
Б пюре, юрба, з’юшити
В бутоньєрка, віньєтка, обов’язок
Г жульєн, весілля, пацієнт
13. Букви я, ю, є позначають два звуки в кожному слові рядка
А дивуєшся, повітря, зброяр
Б юстиція, кузня, ескадрилья
В ідея, ярмарок, екологія
Г знання, пронісся, від’ємний
14. Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
А швидкіс…ний, артис…ці, аген…ство
Б протес…ний, контрас…ний, хворос…няк
В проїз…ний, капос…ний, буревіс…ник
Г шіс…надцять, гіган…чин, піаніс…ці
Д компос…ний, пристрас…ний, облас…ний
15. Помилку в написанні слів допущено в рядку
А форпостний, особистісний, відпустці
Б авантюристці, артистчин, агентський
В захисний, курсантський, шістсот
Г шістдесят, тоскно, пропускний
Д зап’ястний, капусняк, президенство
16. Правильно написані всі слова в рядку
А журналіський, бандуристці, піаністчин
Б персні, вартістний, хвастливий
В щиросердний, контекстний, контрастний
Г багатство, шіснадцять, вишгородський
Д клієнтчин, абітурієнтці, хваснути
17. Спрощення в групі приголосних відбувається на письмі за творення прикметників від обох слів рядка
А совість, баласт
Б жалість, контраст
В перехрестя, зап’ястя
Г пестощі, кількість
Д проїзд, заздрість
18. Буквосполуку -ств- на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
А товари…о, боягу…о
Б меценат…о, убо…о
В ремісни…о, коза…о
Г пта…о, падишах…о
Д юна…о, солдат…о
19. Усі слова написані правильно в рядку
А свідотство, цюрихський, птаство
Б парижський, інтелігентський, юнатство
В збаразький, приїжджати, французький
Г казахський, робітництво, боягузство
Д нюрнберзький, бахмачський, черемоський
20. Чергування приголосних НЕ відбувається в прикметнику, утвореному за допомогою суфікса -ськ- від слова
А ткач
Б латиш
В інтелігент
Г дивак
Д киргиз
Підготовка до ЗНО
1. Прикметники із суфіксом -ськ- утворятьсявід усіх іменників у рядку
А Запоріжжя, інгуш, Дрогобич
Б казах, товариш, Карпати
В Ірак, Черемош, Прага
Г Збараж, ремісник, агент
Д Бучач, Балхаш, словак
2. Правильно написані всі похідні слова в рядку
А Прага – празький, казах – казаський
Б Воронеж – воронежський, латиш – латиський
В Буг – бузький, Кавказ – кавкаський
Г Дрогобич – дрогобицький, Цюрих – цюрихський
Д баски – баський, Сиваш – сиваський
3. Зміни приголосних НЕ позначають на письмі в прикметнику, утвореному за допомогою суфікса -ськ- від слова
А парубок
Б чех
В брат
Г товариш
Д юнак
4. Прийменник у на місці пропуску слідуживати в усіх словах рядка
А картини … музеї, побувати … Америці
Б яблуня … цвіту, найкраща … класі
В зберіг … спогадах, загубила … озері
Г занесли … світлицю, переконав … цьому
Д забіг … автобус, занесла … оселю
5. Літеру у на місці всіх пропусків треба писати в рядку
А …ранці побачив, читати …голос
Б улюблені …чителі, дивився …гору
В допоміг …війти, участь … акції
Г знайшла … шафі, почув … автобусі
Д подивився … вікно, гримали … двері
6. Літера у ставиться в реченні: «Діти не могли (1)продовж кількох тижнів братиучасті (2) тренуваннях, але завдяки вірі (3) свої сили та (4) перемогу здобули (5) усіхконкурсах першість»
На місці цифри
А 1
Б 2
В 3
Г 4
Д 5
7. Позначте рядок, у якому в усіх словахпотрібно писати літеру и:
А шел…стіти, топл…во, кор…дор
Б кис…нь, реч…татив, згар…ще
В вел…чезний, вул…чка, кош…чок
Г книж…чка, л…вада, тр…вожний
Д мереж…во, горл…чко, кр…шталевий
8. Літеру е треба писати на місці обохпропусків рядка
А ш…рока стеж…чка
Б в…сняне мар…во
В зал…вати л…ваду
Г м…луватися джер…лом
Д заст…бнути к…шеню
9. Правильно написані всі слова в рядку
А печево, клекотіти, серпанок
Б бриніти, зимляний, вишинька
В оберемок, криниця, мерихтіння
Г добриво, паличка, побачення
Д піднибесний, марево, скелястий
10. Літеру и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
А през…дент, вел…чезний, мисл…ння
Б д…ректор, мат…матика, реч…татив
В Ват…кан, п’єд…стал, рец…див
Г Амер…ка, мороз…во, ц…тата
Д кор…дор, мавп…ня, водич…нька
11. Літеру е намісці крапок треба писати в усіх словах рядка, ОКРІМ
А шерш…нь, ріднес…нький, жод…н
Б л…дацюга, ос…литися, вовч…ня
В благоч…стивий, кл…котіти, розробл…ний
Г б…регти, в…рховий, ч…рнетка
Д викор…нити, мар…во, пал…во
12. Літеру й треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
А лось…он, гость..овий, коль…оровий
Б сер…озний, сень…ор, опраць….ований
В кра…овий, кур…озний, шампінь…он
Г кань…он, зна…омство, фе…єрія
Д бо…овий, фе…єрверк, баталь…он
13. М’який знак НЕ пишеться в усіх словахрядка
А Уман…щина, прип’ят…ський, жен…шень
Б дзелен…чати, промін…чик, дівчинон…ці
В різ…бяр, оболон…ський, нян…чин
Г груз…кий, ковз…кий, тон…ший
Д ослін…чик, кін…ський, Марин…чин
14. М’який знак треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
А брун…ці, лан…цюг, нен…чин
Б облич…, майбут…нє, камін…чик
В брин…чати, слиз…ко, дон…чин
Г цвірін…чати, пісен…ці, нян…читися
Д мен…шість, велетен…ський, Галин…ці
15. М’який знак на місці пропуску НЕ треба писати в усіх словах рядка
А долон…ці, бояз…кість, лан…цюжок
Б н…юанс, він…єтка, кан…йон
В чотир…ма, п’ят…десят, гребін…чик
Г посун…ся, порад…те, перелаз…мо
Д дзелен…чати, рибал…ський, промін…ці
16. Усі слова правильно написані в рядку
А дівчиньці, кізоньці, ательє
Б сімдесят, кіньчик, різбяр
В іньєкція, гребінчик, каміньці
Г подільський, матінчин, тоньший
Д скриньці, Оксанчин, ірпінський
17. Орфографічну помилку допущено врядку
А п’ятдесят мільярдів
Б уманський різьбяр
В коріньчик женьшеню
Г няньчиній дівчинці
Д близько зацвірінчати
18. Апостроф пишеться в усіх словах рядка
А зв…язківець, торф…яний, мавп…ячий
Б рум…яний, розм…яклий, рутв…яний
В духм…яний, різьб…яр, розв…язок
Г перед…ювілейний, фарб…яр, зіп…ястися
Д Лук…янчук, безхмар…я, потьм…янілий
19. Апостроф треба писати на місціпропуску в усіх словах рядка, ОКРІМ
А подвір…я, різнобарв…я, п…єдестал
Б інтер…єр, суб…єкт, кон…юнктура
В ад…ютант, кутюр…є, к…янті
Г кон…юнктивіт, відв…язати, з…юрмитися
Д медв…яний, б…юлетень, ком…юніке
20. Апостроф треба писати на місці обохпропусків у рядку
А потьм…яніла грав…юра
Б духм…яний бур…ян
В ім…я різьб…яра
Г комп…ютер львів…янина
Д м…юслі з кеш…ю
П'ятнадцяте січня
Класна робота
Пунктуаційна помилка. Тире між підметомі присудком у простому реченні. Розділовізнаки у простому реченні, ускладненомузвертанням


•МЕТА уроку:
•поглибити та систематизувати знання учнів про синтаксичні норми, помилки;
•удосконалювати знання та вміння учнів ставити розділові знаки, визначати правила, за якими вони розставлені;
•Збагачувати словниковий склад учнів, розширювати знання учнів щодо побудови простих ускладнених речень


•І. Актуалізація опорних знань
•«Підготовка до ЗНО 2021»
•Виконайте тест і одразу надішліть відповіді
•(час на виконання – 15 хв.)
•ІІ. Робота з навчальним матеріалом
•Опрацювати параграф 32, с. 100-101
•Виконайте вправу 3, с. 101
•(ПРИМІТКА! Побудуйте схеми речень 2 та 10, визначте їх тип: просте/складне, безсполучникове/сполучникове: тип підрядного)


Перевір себе!!! (тонка риска – підмет, жирна риска - присудок)
1.У поганого майстра й пилка крива. 2. Життя, безумовно, добрий учитель, який дуже дорого бере за свої уроки. [ ], ( який) (Речення складне, сполучникове, складнопідрядне означальне). 3. Доброта – це найбільше досягнення людини, найбільш прекрасне та святе. 4. Кохати – нові землі відкривати. 5. Ми джини в закоркованих пляшках. 6. Марудна справа – жити без баталій. 7. Час не наша власність.8. Геній – явище ірраціональне і є силою стихійного духу.9. Творчість завжди мрійна і тривожна. 10. Письменник – неамериканська машинка, а твори його – неполтавські галушки! (- авторський знак) [ ], а[ ]. (Речення складне, сполучникове, складносурядне). 11. Боятися – означає визнавати над собою владу.


Завдання 1. Спишіть, розставте розділові знаки, визначте граматичні основи в реченнях, у реченнях 6,8,12 побудувати схеми.
•1.Поезія це завжди неповторність якийсь безсмертний дотик до душі.
•2. Зраджувати друга це жахливо.
•3. Ти наше диво калинове кохана материнська мово!
•4. Твій плач то хмари в дні осінні сумної чайки голосіння. Твій сміх це танець водоспадів це злива сонячних каскадів.
•5. На гіллі рясному цвіт немов сніжинки.
•6. Тоді я веселий тоді я багатий як буде серденько по волі гуляти.


•7. А хмари як подерті.
•8. А життя не сон воно не склянка чаю.
•9. Уміння ненароком зронити фразу один із найважливіших секретів красномовства.
•10. Яке то щастя свій народ у світлі бачити!
•11. Вітрила зірвані.
•12. Цвіт жоржини то осінній цвіт а для мене він такий весняний.


•Опрацюйте параграф 33, с. 105
•Увага!!! Не виділяються слова о, ой,якщо вони вжиті як підсилювальні частки.
•Наприклад, І погляд твій німий, о мати, понад землею загримів.
•Виконайте вправу 3, с. 106.
•!!! В усіх реченнях визначте граматичну основу. До речень 3,6,8 побудуйте схеми, визначте типи підрядних


Перевір себе!!! (тонка риска – підмет, жирна риска - присудок)
•1. Шуми, вітре, шуми, буйний, на ліси, на гори.
•2. Радій же, серце! До останку пий життя людського пінистий напій.
•3. О незвичайна, чародійна мово, хоч пронесласямолодість громово, твій звук у мене в серці не затих. (Складнопідрядне речення обставинне допустове, запитання незважаючи на що? ( хоч ), [ ]. )
•4. Марусино, серце, пожалій мене, візьми моє серце, дай мені своє.
•5. О страднику, великий Прометею, тобі язаздрю.
•6. І далі ми пішли вже самі, товариші генерали, хоча ви ніколи не давали нам достатньої зброї, не давали боєприпасів, необхідних для наступу…(Складнопідрядне речення обставинне допустове, запитання незважаючи на що? [ ] , ( хоча ). ).
•7. Моя маленька дівчинко! Якби ти знала, як я чекав від тебе хоч якої-небудь вісточки.
•8. Прийми мене, весно рожева, слугою твоєї краси, візьміть мене братом, дерева, візьмітьмене в прийми, ліси. (Складне безсполучникове речення [ ] , [ ], [ ] .)
•9. Слов’яни любі, й ви, усі народи! Борітесь, стійте за свої свободи.


•Самостійна робота «Визначення членів речення».
•(одразу надсилайте фото з виконаними тестами)
•(час виконання 18 хв.)
1.Онлайн консультація (Турукало Т.Б.) – «Складні синтаксичні
конструкції». З 10.00 – до 12.00 год., перегляд – #вебінар#НаУрок#ЗНО, htts://yotude.com/wftcn… Вайбер групи: УМЛ ФФ11, Дистанційне навчання МФ11,
ІПФ-11КАРАНТИН, Віртуальний клас ФФ-10. (19.03)
2.
Консультація для 10 – 11 класів,
філологічний профіль з теми «Самостійні частини мови. Правопис прислівників.
Утворення дієприслівників та дієприкметників». Вайбер групи: УМЛ ФФ11,
Дистанційне навчання МФ11, ІПФ-11КАРАНТИН, Віртуальний клас ФФ-10. (27.03)
3. Відеоуроки з тем «Повторення: Просте
ускладнене речення. Текст. Стильові особливості тексту. Фразеологія. Типові
орфографічні помилки та їх класифікація.» для учнів 11 класу як профільного
рівня, так і рівня стандарту – Освіторія. ED ERA
4. Онлайн
консультація (Турукало Т.Б.) – «Службові частини мови. Правопис службових
частин мови. Тести з книги «Готуємося до ЗНО. О.Авраменка».PIDHOTOVKA DO
ZNO VIDEOUROKY
10-11KLAS З 11.00 – до 16.00. Вайбер
групи: УМЛ ФФ11, Дистанційне навчання МФ11, ІПФ-11КАРАНТИН, Віртуальний клас
ФФ-10. (31.03)
5. Відеоуроки «100 лайфхаків з
української літератури» - You Tube/Edera
Грицай
Ю.В. Вайбер групи: УМЛ ФФ11,
1.Дистанційне навчання. Онлайн
консультація з української літератури #вебінар#НаУрок#ЗНО, htts://yotude.com/wftcn…
«10 лайфхаків, які допоможуть запам’ятати твір на ЗНО», «Творчість поетів –
шістдесятників В.Стуса та Л.Костенко» - 11клас, з 10.00 – 12.00. (20.03)
2. Дистанційне навчання. Онлайн
консультація з української мови,10 клас, #вебінар#НаУрок#ЗНО,
htts://yotude.com/wftcn… «Орфографія. Правопис слів іншомовного походження», з
10.00 – 12.00, тестування – 12.00 – 12.00.
(27.03)
3. Онлайн консультація з української
мови (10 клас), «Повторення вивченого з орфографії. Орфографічний практикум» - 10.00
– 12.00; українська література –
«Підготовка до ЗНО (тестування)» - 11
клас. (27.03)
4. Українська література. Відеоуроки
«Всяка всячина з укр..літ. 100 карток – завдань з української літератури» - http://navsi200.com
5.
Відеоуроки «Загальна морфологія. Онлайн курс підготовки до ЗНО. Лайфхаки з
української мови» You Tube/Edera
6. Відеоуроки «Лайфхаки з української
літератури» - You Tube/Edera, модуль №3. Література І половини ХХ століття.
11. Стислий конспект підготовки до ЗНО
та література № 4 + онлайн тест № 5, 6 «Орфографія»
vneshkoly.com.ua
12. Справа В.Стуса. фільм. Телеканал ZIK
1.Відеоуроки «Лайфхаки з української
літератури» - You Tube/Edera, модуль №3. Література І половини ХХ століття.
2. «Вправи з редагування на уроках
української мови в середніх і старших класах» - відеоуроки 11 клас.
3. «Власне висловлювання. Лайфхаки з
української мови. Загальна морфологія. Онлайн курс з підготовки до ЗНО.
Синтаксис складного речення. Стилістика й розвиток мовлення» - You Tube/Edera
4. Онлайн
консультація: (вайбер)
- БХ-11, ІФ-11 – тема «Типи складного
речення. Розділові знаки в складному реченні» - з 9.00 – до 11.00; (19.03)
- тема «Багатокомпонентне складне речення» - 12.00 -13.00 (19.03)
- тема «Шістдесятництво. Творчість
В.Стуса та Л.Костенко» (20.03)
- виправлення помилок, роз’яснення щодо
написання власного висловлювання (02.04)
- відповіді на запитання учнів щодо
опрацьованого матеріалу (03.04)
Левіна
А.С. Онлайн консультація: (вайбер)
- тема «Фонетика. Орфографія» -
перевірка тестових завдань, 11 клас, з 10.00 – до12.00; (20.03)
- тема «Орфографія. Словотвір» - 10
клас, з 10.00 – до 12.00; (27.03)
- тема «Синтаксис», 11 клас, з 10.00 –
до 12.00; (31.03)
- тема «Найпроблемніші питання з
української літератури» - http://navsi200.com; з 10.00 – до
12.00 (01.04)
- тема «В.Винниченко. Леся Українка» -
тестування (03.04)
Відеоуроки:
Коментарі
Дописати коментар