Історія
Історія України. Всесвітня історія. Правознавство.
Громадянська освіта.
Клімова
А.Д. – blogistoriapravo.blogspot.com
1. Відеоуроки «Революція на граніті» - You
Tube/#КЕНДЬОР
«Декларація про
державний суверенітет України» - You Tube/ 10min.school
«Західна Україна в
1920 – 39 роках, коротко…» - You Tube/ 10min.school
2.
Онлайн консультація:
- теми «Економічні права і свободи.
Культурні права і свободи» ІПФ – 10, (19.03);
- тема «Права і обов’язки громадян в
умовах надзвичайного та воєнного станів» ІПФ – 10, (19.03);
- тема «Міжнародні гарантії прав людини»
ФФ – 10, (19.03)
- теми «Загальна характеристика
сімейного права. Шлюб. Права та обов’язки батьків і дітей» ІПФ – 10,
(19.03);
- тема «Перетворення Кримської області в
А.Р» ІПФ
– 11, (19.03);
- теми «Референдум і вибори президента
України 1991 року. Державотворчі процеси. Конституція України» ІПФ – 11, (20.03);
- теми «Західноукраїнські землі у складі
Румунії. Західноукраїнські землі у складі Чехословаччини. Культурне і релігійне
життя на західноукраїнських терен в
умовах іноземного панування». ФФ – 10, (20.03). Час проведення: 19.03 – з 10.00 –
до 13.00; 20.03 – з 10.00 – до 12.00
Передерій
Л.В. - ІПФ-11КАРАНТИН – вайбер група
«Становлення України як незалежної держави»;
«Революція Гідності»
2. Онлайн консультація:
- 19.03. з 9.00 – до 13.00 для учнів
профільного класу, за раніше даними завданнями;
- 27.03. з 10.00 – до 13.00 для учнів
10-х класів (рівень стандавту);
- 01.04. з 9.00 – до 14.00 перевірка
тестів ІПФ – 11, семінар;
- 02.04. з 9.00 – до 14.00 продовження
онлайн семінару (I – net сервіс КАНООТ –
на допомогу вчителю історії та правознавства)
1. ВАЖЛИВИЙ САЙТ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ОСОБЛИВОСТЯМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ .
2.ЧУДОВИЙ САЙТ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕННЯ ЗНАНЬ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ.ДОПОМОЖЕ ГОТУВАТИСЯ НА ЗНО. (частина курсу платна, але є безоплатні цікаві розробки).
3.ОДИН З НАЙКРАЩИХ ВАРІАНТІВ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕННЯ СВОЇХ ЗНАНЬ З РІЗНИХ СФЕР. КУРСИ ПІДХОДЯТЬ ЯК ДЛЯ УЧНІВ, ТАК І ДЛЯ ПЕДАГОГІВ.
ЗНО+ САМООСВІТА.
4 .ОДИН З НАЙКРАЩИХ ВАРІАНТІВ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕННЯ СВОЇХ ЗНАНЬ З РІЗНИХ СФЕР. КУРСИ ПІДХОДЯТЬ ЯК ДЛЯ УЧНІВ, ТАК І ДЛЯ ПЕДАГОГІВ.
ЗНО+ САМООСВІТА.
5.ОДИН З НАЙКРАЩИХ ВАРІАНТІВ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕННЯ СВОЇХ ЗНАНЬ З РІЗНИХ СФЕР. КУРСИ ПІДХОДЯТЬ ЯК ДЛЯ УЧНІВ, ТАК І ДЛЯ ПЕДАГОГІВ.
ЗНО+ САМООСВІТА.
6.ГАРНИЙ САЙТ, ЯКИЙ ДОПОМОЖЕ У ПІДГОТОВЦІ ДО ЗНО .ГОЛОВНЕ- НЕ НУДНО) ЯК ВАРІАНТ: "ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ІСТОРІЯХ".
7.ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ "НА УРОК". РЕКОМЕНДУЮ- ЦЕ СКАРБНИЧКА УРОКІВ ТА ТЕСТІВ,ЯКІ МОЖНА ПРОХОДИТИ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН .
8.ВІДЕО ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО.
9.ВІДЕО ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО.
10.ДЕТАЛЬНО ПРО ПІДГОТОВКУ ДО ЗНО. ДУЖЕ ДЕТАЛЬНИЙ РОЗБІР ЗАВДАНЬ.РЕКОМЕНДУЮ!
11. ЯКІСНО ПРО ІСТОРІЮ У КРАЇНИ ХХ СТ.
12.ПРАВОЗНАВСТВО. ВІДЕО,ДОПОВНЕННЯ ДО УРОКІВ ДЛЯ 11 КЛАСУ ПРАВОЗНАВСТВО ДЛЯ 10 КЛАСУ
13.ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ ПРАВОВИКІВ
КУРС "ПРАВА ЛЮДИНИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ"- цікавий, доступний, не нудний!
КУРС "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ МЕХАНІЗМ ЗАХИСТУ ПРАВ ЛЮДИНИ."
Мироненко В.В.
Завдання з історії України на карантин для ХЕФ-11 класу
1. Вивчити тему «Відновлення незалежності України». Підручник параграфи №17-21.
2. За параграфами №17 – 18 - виконати тестові завдання.
Тестові завдання
1.Установіть хронологічну послідовність подій:
А)Ухвалення Верховною Радою СРСР «Закону про державне підприємство»
Б) Прийняття Закону про «Гласність»
В) ухвалення Закону «Про кооперацію в СРСР»
Г) Прийняття Закону «Про економічну самостійність УРСР».
Д) Аварія на ЧАЄС
2.Поясніть терміни: політика «прискорення», дефіцит, «несуни».
3. Підтвердіть фактами або спростуйте слушність твердження
А) «Перебудовним процесам чинив опір партійно-радянський апарат на чолі з В. Щербицьким».
Б) «Прискорення» не могло дати відчутних результатів без глибоких якісних перетворень у системі виробничих відносин, без «розкріпачення» особистої ініціативи виробника, без перебудови економіки на ринкових засадах».
4.Прокоментуйте події (або явища), про які йдеться у фрагменті джерела.
«Ядерна зброя не функціональна і не може розв’язувати політичні проблеми, актуальні й сьогодні. Ніхто в світі не залишиться безкарним, якщо застосує першим ядерну зброю. Ядерна війна неприпустима, і в ній не може бути переможців. Це аксіома... Уже до кінця 1980-х років Радянський Союз перестав бути тоталітарною системою. Тоді світ ішов до ядерної війни, а вже влітку 1988 року президент США Рональд Рейган стояв на Красній площі й проголошував, що Радянський Союз більше не є “імперією зла”. А в грудні 1989 року “холодна війна” закінчилася. Я думаю, «перебудова» була мирною антитоталітарною революцією, розпочатою в ім’я ідеалів демократії та соціалізму» (з інтерв’ю М. Горбачова).
5. Чому антиалкогольна кампанія не дала очікуваних результатів?
3. За параграфами 19-20 скласти таблицю
Поява багатопартійності в УРСР
Назва партії
|
Час створення
|
Програмні ідеї
|
4. За параграфом №21.
Завдання:
1.Заповніть таблицю « Чинники, що зумовили проголошення незалежності України»
Зовнішні чинники
|
Внутрішні чинники
|
Національні чинники
|
2. Скласти політичний портрет президента України Л.М. Кравчука за поданим алгоритмом
Алгоритм політичного портрета
1. Біографія, займана посада.
2. Основні напрямки діяльності: внутрішня і зовнішня політика( завдання, засоби реалізації, етапи)
3. Результати діяльності:
а)підсумки політичної діяльності;
б)оцінки сучасників, істориків(політологів).
Роботу виконати у зошиті, підписати, сфотографувати і вислати на електронну адресу
Здати роботу до 3 квітня 2020 року
ТЕСТ З ТЕМИ «РАДЯНСЬКА МОДЕРНІЗАЦІЯ УКРАЇНИ (1929-1938рр.)»
А
|
Б
|
В
|
Г
|
1. Вкажіть лідера КП(б)У в 1928-1938рр.
А Л.Каганович; Б С.Косіор;
В М.Хрущов; Г В.Чубар.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
2. Вкажіть рік, який Й.Сталін оголосив «роком великого перелому».
А 1929р.; Б 1930р.;
В 1933р.; Г 1937р.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
3. Позначте правильну відповідь.
Наприкінці 1930-х рр. в містах УРСР була введена обов’язкова…
А початкова освіта; Б семирічна освіта;
В восьмирічна освіта; Г середня(десятирічна освіта).
4. Чи правильні твердження?
1. Вилучивши методом продрозкладки все зерно, конфіскувавши рештки наявного у населення продовольства, хлібозаготівельна комісія на чолі з головою РНК СРСР В.Молотовим, що прибула в республіку восени 1932р., прирекла значну частину народу України на голодну смерть;
2. Оскільки голод 1932-1933рр. мав штучний і організований характер, він переріс у голодомор.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
А обидва твердження неправильні;
Б тільки 1 твердження правильне;
В обидва твердження правильні;
Г тільки 2 твердження правильне.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
5. Нова Конституція УРСР (1937р.) законодавчо закріплювала…
А перемогу соціалізму і побудову основ соціалістичного суспільства;
Б повну, остаточну перемогу соціалізму і побудову соціалістичного суспільства;
В часткову перемогу соціалізму і початок побудови основ соціалізму;
Г повну перемогу соціалізму на основі завершення модернізації республіки.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
6. Які заводи було побудовано (а не реконструйовано) в Україні у 1930-ті рр. ( роки індустріалізації)?
1 Дніпропетровський металургійний завод;
2 «Запоріжсталь»;
3 «Азовсталь»;
4 Дніпродзержинський металургійний завод;
5 «Криворіжсталь»;
6 Луганський паровозобудівний завод;
7 Харківський тракторний завод.
А 1,2,4,6; Б 2,3,5,7; В 1,3,4,6; Г 2,4,5,7.
7. Прочитайте уривок із тексту і позначте, про яку справу в ньому йдеться.
«У липні 1929р. почалися арешти провідних українських науковців та інших представників інтелігенції (45 членів: С.Єфремов, М.Слабченко, О.Гермайзе та інші). Звинувачених засудили до різних термінів ув’язнення, а згодом майже всі вони загинули в таборах».
А справа «Спілки визволення України»;
А
|
Б
|
В
|
Г
|
Б справа «Українського національного центру»;
В справа «Блоку українських націоналістичних партій»;
Г справа «Української військової організації».
А
|
Б
|
В
|
Г
|
8. Позначте ланцюжок, у якому перераховано прізвища репресованих у 30-і рр. військових діячів України.
А М.Яворський, Н.Світальський, М.Слабченко;
Б В.Чубар, П.Любченко, С.Косіор;
В М.Зеров, Г.Косинка, Є. Плужник;
Г Й.Якір, І.Федько, Б.Думенко.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
Д
| |
1
| |||||
2
| |||||
3
| |||||
4
|
9. Установіть відповідність дореволюційних та радянських назв міст.
А Єлисаветград; 1. Запоріжжя (з 1921р.);
Б Олександрівськ; 2. Сталіне (1924-61рр.); Донецьк;
В Луганськ; 3. Дніпродзержинськ (з 1936р.);
Г Кам’янськ; 4. Ворошиловград (1935-90рр.).
Д Юзівка;
А
|
Б
|
В
|
Г
| |
1
| ||||
2
| ||||
3
| ||||
4
|
10. Розташуйте події в хронологічній послідовності.
А повернення української столиці до Києва;
Б закон «про п’ять колосків»;
В початок III п’ятирічки;
Г пуск Дніпрогесу.
11. Установіть відповідність між назвами періодів в історії України та поняттями й термінами, які слід використовувати, характеризуючи їх.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
Д
| |
1
| |||||
2
| |||||
3
| |||||
4
|
А Українська революція (1917-1918рр.);
Б Україна в боротьбі за збереження незалежності (1918-1920рр.);
В Україна в умовах нової економічної політики (1921-1928рр.);
Г радянська модернізація України (1929-1938рр.);
Д Україна в роки Другої світової війни (1939-1945рр.);
1 форсована індустріалізація, колективізація, «розстріляне
відродження»;
2 українізація армії, самостійники, Народний секретаріат;
3 продподаток, політичні процеси, ВАПЛІТЕ;
4 гетьманат, Акт Злуки, «воєнний комунізм».
12. Встановіть відповідність між прізвищами діячів культури та сферами їх діяльності.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
Д
| |
1
| |||||
2
| |||||
3
| |||||
4
|
А Є.Патон; 1 хорова музика;
Б Л.Курбас; 2 ядерна фізика;
В Л.Ландау; 3 театр;
Г Л.Ревуцький; 4 електрозварювання.
Д А.Головко;
1-8 -по1 балу
9-12 –по 4 бали
Всього -24 бали
Роботу виконати до 7 квітня 2020 року
Завдання зі всесвітньої історії 10 клас(ІПФ-10)
на карантин
1. Вивчити розділ 5 «Держави Азії та Латинської Америки » . Параграф №29-37.
2. Скласти історичний портрет політичного діяча на вибір за пропонованим алгоритмом.
Політичні діячі: генерал Танака Гаїті ,Чан Кайші, Могандас Ганді, Мустафа Кемаль, Реза –шах Пехлеві, Жетуліо Варгас.
Алгоритм політичного портрета
1. Біографія, титул, положення діяча, займана посада.
2. Основні напрямки діяльності: внутрішня і зовнішня політика( завдання, засоби реалізації, етапи)
3. Результати діяльності:
а)підсумки політичної діяльності;
б)оцінки сучасників і нащадків, істориків(політологів)
3. Скласти порівняльну таблицю «Країни Азії та Сходу»
Країна
|
Політичний
розвиток
|
Економічний
розвиток
|
Зовнішня політика
|
Японія
| |||
Китай
| |||
Індія
| |||
Туреччина
| |||
Іран
| |||
Афганістан
|
4.Виконати тестові завдання.
Країни Азії, Африки та Латинської Америки
I. Завдання цієї форми складаються зі вступного запитання та чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний.
1. Назвіть роки правління в Ірані шаха Реза Пехлеві:
А 1924–1938 рр.; Б 1922–1930 рр.; В 1925–1934 рр.; Г 1925–1938 рр.
2. Назвіть рік виникнення «Руху 4 травня» в Китаї: А 1920 р.; Б 1916 р.; В 1919 р.; Г 1917 р.
3. Військовий переворот на чолі з генералом Ф. Урибуру в Аргентині від бувся: А 1930 р.; Б 1932 р.; В 1935 р.; Г 1933 р.
4. Назвіть рік обрання Кемаля Ататюрка президентом Туреччини: А 1925 р.; Б 1924 р.; В 1927 р.; Г 1923 р.
5. Який китайський півострів рішенням Паризької мирної конференції був переданий Японії?
А Сянган; Б Цзюлун; В Тайвань; Г Шаньдун.
6. Назвіть країни Близького Сходу, які після завершення Першої світової війни потрапили під владу Франції на правах підмандатних територій:
А Ірак і Кувейт; Б Трансйорданія та Палестина; В Сирія та Ліван; Г Курдистан та Азербайджан.
7. На кінець 1936 р. Італії на Африканському континенті належали:
А Конго, Руанда та Бурунді; Б Гвінея, Ангола та Мозамбік;
В Сомалі, Еритрея та Ефіопія; Г Західна Африка, Алжир та Туніс.
8.Що означає термін «сеґреґація»?
А Ідейно-політичний рух проти расового гноблення; Б єврейський національний рух; В політика примусового поділу населення за расовими, національни ми та іншими ознаками; Г ненасильницький опір з метою досягнення незалежності.
9. Вождь — керівник держави в Латинській Америці, а також лідер місце вого автономного правління називався:
А каудільо; Б кондуктор; В фюрер; Г дуче.
10. Під проводом якого лідера відбувся державний переворот у Китаї 12 квітня 1927 р.?
А Юань Шікая; Б Сунь Ятсена; В Чан Кайші; Г Мао Цзедуна.
11. У 1938 р. в Аргентині було відновлено демократичні свободи та обрано президента:
А І. Ірігойєна; Б П. Агірре Серда; В Л. Карденаса; Г Ж. Варгаса.
12. Кого з політичних лідерів колоніальних володінь Великої Британії У. Черчілль називав «бунтівний факір»?
А М. Ганді; Б Реза-шаха Пехлеві; В Кемаля Мустафу Ататюрка; Г Хусейна Ібн Алі.
13. Г. Танака — це :
А лідер Гоміндану; Б військовий міністр Японії; В імператор Японії; Г генерал китайської армії.
14. В якій державі у березні–квітні 1930 р. відбувалася акція громадянської непокори — «соляний марш»?
Іран; Б Ірак; В Афганістан; Г Індія.
15. Яку назву мав меджліс Туреччини навесні 1920 р.?
А Палата народних депутатів Туреччини; Б Вища турецька рада народних депутатів; В Рада народних комісарів Туреччини; Г Великі національні збори Туреччини.
16. Який документ зміцнив віру євреїв у те, що Британія на їхньому боці у справі створення єврейської держави в Палестині?
А «Декларація Ротшильда»; Б «Декларація Бальфура»; В «Декларація Ірвіна»; Г «Декларація Галіфакса».
17. У 1923 р. єгипетський націоналістичний рух проти Великої Британії очолювала партія:
А «Умма»; Б «Вафд»; В саадистів; Г соціалістів.
18. Наслідком національної революції в Ірані у 1925 р. стало(-а):
А установлення нової династії Каджарів; Б установлення нової династії Пехлевідів; В заборона жінкам ходити без чадри; Г заборона європейської форми одягу.
19. По закінченні турецької революції 1920–1923 рр. у країні було прове дено низку реформ. До заходів Кемаля Ататюрка в Туреччині не на лежать:
А ліквідація халіфату; Б одержавлення економіки; В запровадження шаріатського суду; Г відокремлення ісламу від держави.
20. Наслідком національної революції в Китаї 1925–1927 рр. було(-в):
А розпад Китаю на окремі самостійні держави; Б колоніальне поневолення; В об’єднання Китаю під владою комуністів; Г розгортання громадянської війни.
II. Завдання цієї форми складаються зі спільного вступного запитання та чо тирьох завдань, позначених буквами, до кожного з яких потрібно підібра ти один варіант відповіді, позначений цифрою.
21.Установіть відповідність між датами й подіями:
А 1933 р. 1 акт про управління Індією;
1937 р. 2 вихід Японії з Ліги Націй;
В 1935 р. 3 проголошення незалежності Іраку;
Г 1930 р. 4 угода про співробітництво КПК і Гоміндану.
Д 1929 р.
22. Установіть відповідність між подіями та країнами, до яких вони відно силися:
А створення Республіки Ріф 1 Іран;
Б поява Тегеранського університету 2 Ірак;
В «Тривалий похід» НРА 3 Марокко;
Г «Рисові бунти» 4 Японія;
5 Китай.
23. Установіть відповідність між поняттями та їх значеннями:
А мілітаризація 1 посилення всебічної ролі держави в житті суспільства;
Б модернізація 2 оновлення виробництва;
В анархізм 3 нарощування військової могутності держави
Г етатизм 4 процес переходу влади в державі в руки незначної групи багатих
людей.
Д олігархізація.
III. Завдання цієї форми складаються з інструкції та чотирьох подій, які тре ба розташувати в правильній послідовності.
24.Установіть хронологічну послідовність подій:
А проголошення Туреччини республікою;
Б англо-єгипетський договір про припинення британської окупації Єгипту;
В відновлення демократії в Чилі;
Г прийняття законів «Про загальні вибори» та «Про охорону громад ського порядку» в Японії.
25.Установіть хронологічну послідовність:
А презентація імператору Японії «меморандуму Танакі»;
Б утворення Об’єднаного фронту КПК з Гомінданом;
В британський парламентський акт про запровадження діархії;
Г завершення демократичної революції в Мексиці.
26. Розташуйте в логічній послідовності території колоніальних володінь європейських держав на Африканському континенті після Першої сві тової війни щодо всієї території материка, починаючи з найбільших:
А Бельгія (Конго, Бурунді, Руанда);
Б Велика Британія (Британська Західна Африка, Британська Східна Африка, Британська Південна Африка);
В Франція (Алжир, Туніс, Марокко, Французька Західна Африка, Французька Екваторіальна Африка і Мадагаскар);
Г Португалія (Ангола, Гвінея, Острови Зеленого Мису, Сан-Томе і Прінсіпі).
IV. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю, які передбачають запис прізвища діяча, назви події або явища, поняття, року, коли відбувалася подія, або речення (залежно від вимог завдання).
27. «Арабське повстання розпочалося в той час, коли сформована англій ським коштом 70-тисячна арабська армія під орудою майбутнього ко роля Іраку Фейсала атакувала турецькі війська. Лінія арабо-турецької лінії фронту простяглася від сирійської столиці Дамаска до Медини. Повстанці відволікли турецькі сили, що дало змогу британським вій ськам вступити до Сирії та Палестини».
1) Укажіть рік цих подій.
2) До якої війни відносять ці події?
3) Назвіть державу, в якій ці події відбувалися.
28. «Політика роздільного, окремого проживання населення однієї країни на підставі раси отримала в Південній Африці мовою африкаанс (мова бурів) назву…».
1) Назвіть поняття.
2) З якими подіями в історії воно пов’язано?
3) Назвіть європейську країну, з якої походила більшість бурів.
29. «Вивчав право у Лондоні. Працював адвокатом. У 1893 р. поїхав до про вінції Наталь (Південна Африка), надаючи юридичні консультації ін дійським торговельним фірмам. Брав активну участь у боротьбі проти утисків громадянських прав азійської іммігрантської спільноти».
1) Про кого йдеться в даному уривку?
2) Назвіть країну даного політичного діяча.
3) Яку назву отримала програма діяльності даного політичного діяча?
Роботу обов’язково підписати (указати клас, прізвище, ім’я учня), виконати у Word документі та вислати на електронну адресу:
vikamiron2017@gmail.com
Або виконати у зошиті сфотографувати і вислати на електронну адресу.
Роботу виконати до 30 березня.
Завдання з історії України для ІПФ-10 класу(профіль)
1. Вивчити параграфи №51-52.
2. За параграфами №51-52- скласти таблицю « Досягнення і втрати української культури 30-х років ХХ ст.» Зробити у зошиті, зошит завести на час карантину і виконувати усі роботи у ньому.
Галузі
|
Досягнення(рік, автор)
|
Втрати( коли?, хто?)
|
Освіта
| ||
Наука
| ||
Література
| ||
Живопис
| ||
Музика
| ||
Театр, кіно
| ||
Архітектура, скульптура
|
3. Виконати тестові завдання з історії України. Тема «Радянська модернізація України»
(Виконати у зошиті, сфотографувати і виставити в Classroom)
Роботу виконати на 7 квітня 2020р.
Завдання зі всесвітньої історії 10 клас(БХ-10,ІФ-10)
на карантин
1. Вивчити розділ 4 «Держави Центрально-Східної Європи» . Параграф №17, 18,19.
2. Скласти історичний портрет політичного діяча на вибір за пропонованим алгоритмом.
Політичні діячі: Юзеф Пілсудський, Томаш Масарик, Едуард Бенеш, Міклош Горті, Іон Антонеску, Олександр Стамболійський.
Алгоритм політичного портрета
1. Біографія, титул, положення діяча, займана посада.
2. Основні напрямки діяльності: внутрішня і зовнішня політика( завдання, засоби реалізації, етапи)
3. Результати діяльності:
а)підсумки політичної діяльності;
б)оцінки сучасників і нащадків, істориків(політологів)
3. Скласти порівняльну таблицю «Країни Центрально-Східної Європи»
Країна
|
Політичний
розвиток
|
Економічний
розвиток
|
Національне питання
|
Зовнішня політика
|
Польща
| ||||
Чехословаччина
| ||||
Угорщина
| ||||
Румунія
| ||||
Болгарія
| ||||
КСХС/Югославія
|
4.Виконати тестові завдання.
Країни Центральної та Східної Європи
I. Завдання цієї форми складаються зі вступного запитання та чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний.
1. Назвіть роки польсько-української війни: А 1910–1919 рр.; Б 1917–1922 рр.; В 1918–1919 рр.; Г 1918–1922 рр.
2. Назвіть рік існування Угорської радянської республіки: А 1920 р.; Б 1919 р.; В 1918 р.;
Г 1921 р.
3. Монархо-фашистська диктатура в Болгарії була установлена: А 1936 р.; Б 1939 р.; В 1935 р.; Г 1933 р.
4. Назвіть рік встановлення диктатури І. Антонеску в Румунії: А 1934 р.; Б 1938р.; В 1936 р.; Г 1940 р.
5. Яка територія після Першої світової війни не увійшла до складу Ру мунії?
А Трансільванія; Б Бессарабія; В Закарпатська Україна; Г Північна Буковина.
6. Назвіть землю, що не увійшла до складу новоутвореної держави Чехословаччини у 1918 р. А Богемія; Б Моравія; В Хорватія; Г Судетська область.
7. По закінченні Першої світової війни 2/3 території Угорщина увійшли до складу:
А Чехо-Словаччини, Чорногорії, Італії, Австрії;
Б Чехо-Словаччини, Румунії, Югославії, Австрії;
В Румунії, Албанії, Австрії, Великої Британії;
Г Чехо-Словаччини, Румунії, СРСР, Болгарії.
8.«Залізногвардійці» — це :
А представники монархічної еліти в Югославії; Б члени національно-визвольного руху в Польщі; В представники ліворадикального крила соціалістичної партії Бол гарії; Г члени профашистської організації в Румунії.
9. Що означає термін — режим «санації»?
А Авторитарний режим у Польщі, спрямований на консолідацію нації; Б диктаторський режим у Румунії, спрямований на оздоровлення нації; В демократичний режим у Королівстві сербів, хорватів та словенців, спрямований на консолідацію держави; Г диктаторський режим в Австрії, спрямований на установлення ста більності в повоєнний час.
10. 1940 р. Румунію було проголошено легіонерською державою, а І. Анто неску отримав звання:
А коменданте; Б кондукторол; В фюрер; Г дуче.
11. Т. Масарик — це :
А міністр внутрішніх справ Угорщини; Б президент Чехо-Словаччини; В президент Польщі; Г військовий міністр Чехо-Словаччини.
12. «Начальником Польської держави» у 1918–1922 рр. був:
А І. Мосцицький; Б О. Стамболійський; В С. Петлюра; Г Ю. Пілсудський.
II. Завдання цієї форми складаються зі спільного вступного запитання та п’ятьох завдань, позначених буквами, до кожного з яких потрібно підібра ти один варіант відповіді, позначений цифрою.
13. Установіть відповідність між датами і подіями:
А 1939 р 1 прийняття Конституції Чехо-Словаччини;
Б 1920 р. 2 початок походу на Варшаву Ю. Пілсудського;
В 1919 р. 3 вступ частин на чолі з М. Горті у Будапешт;
Г 1929 р. 4 проголошення Королівства Югославії.
Д 1926 р. 5 вступ німецьких військ до Праги
14. Установіть відповідність між подіями та країнами, до яких вони відно силися:
А прийняття Відовданської конституції 1 Болгарія;
Б проголошення в Радомирі республіки 2 Польща;
В Мюнхенська змова 3 Чехо-Словаччина;
Г режим «санації» 4 Румунія.
Д встановлення диктатури Кароля ІІ 5 Югославія.
15. Встановіть відповідність між поняттями та їх значеннями:
А унітаризм 1. військово-політичний блок Чехословаччини, Румунії та Югославії;
Б федералізм 2. документ, що передбачав створення КСХС;
В Мала Антанта 3. питання щодо територіальних претензій між Німеччиною та Чехо-
Словаччиною;
Г Судетська проблема 4. державний устрій з централізованим керівниц твом
та відсутністю державних утворень.
Д Корфська декларація.
III. Завдання цієї форми складаються з інструкції та чотирьох подій, які тре ба розташувати в правильній послідовності.
16. Установіть хронологічну послідовність подій:
А початок прем’єрства братів Братіану в Румунії;
Б державний переворот Ю. Пілсудського;
В утворення Словацької радянської республіки;
Г початок діяльності уряду А. Цанкова в Болгарії.
17. Установіть хронологічну послідовність:
А Ризький мирний договір;
Б початок Валдайського повстання в Болгарії;
В державний переворот і встановлення монархічної диктатури в Юго славії;
Г завершення розчленування Чехо-Словаччини.
IV. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю, які передбачають запис прізвища діяча, назви події або явища, поняття, року, коли відбувалася подія, або речення (залежно від вимог завдання).
18. «Віленський сейм постановив включити Вільно до складу Польщі. 24 березня польський Сейм визнав це рішення. Литва виступила кате горично проти і не визнавала цього акта».
1) Укажіть рік цих подій.
2) Які процеси в цей час відбувалися у Польщі?
3) Наведіть литовський варіант назви міста Вільно.
19. «Дана лінія — умовна назва демаркаційної лінії, що визначила у період між двома світовими війнами східний кордон Польщі. Ця лінія з 1919 р. проходила від Гродно до Перемишля і Карпат».
1) Назвіть поняття, про яке йдеться.
2) З якими подіями всесвітньої історії воно пов’язане?
3) Назвіть східноєвропейські країни, які межували з Польщею на той час.
Роботу обов’язково підписати (указати клас, прізвище, ім’я учня), виконати у Word документі або сфотографувати та вислати на електронну адресу:
vikamiron2017@gmail.com
Роботу здати до 3 квітня 2020року.
Завдання для ФМ-11 класу з історії України на час карантину.
1. Виконати роботу з теми «Відновлення незалежності України 1985-1991р.»(контрольна)
2. Вивчити з розділу 5 «Становлення України як незалежної держави» параграфи №22-23.
3. Скласти історичний портрет політичного діяча на вибір за пропонованим алгоритмом.
Політичний діяч: Л.М. Кравчук, Л.Д. Кучма, В.М. Чорновіл.
Алгоритм політичного портрета
1. Біографія, положення діяча, займана посада.
2. Основні напрямки діяльності: внутрішня і зовнішня політика( завдання, засоби реалізації, етапи)
3. Результати діяльності:
а)підсумки політичної діяльності;
б)оцінки сучасників, істориків(політологів).
Письмова робота з теми «Відновлення незалежності України 1985-1991р.»
Відновлення незалежності України (1985-1991 рр.)
А
|
Б
|
В
|
Г
|
1. Президентом України в грудні 1991р. був обраний…
А М.Горбачов; В В.Чорновіл;
Б Л.Кравчук; Г Л.Кучма.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
2. Укажіть назву цитованого документа та рік його оприлюднення.
«…Українська мова є одним із вирішальних чинників національності українського народу. Українська РСР забезпечує українській мові статус державної…».
А Конституція УРСР, 1978р.;
Б Акт злуки УНР та ЗУНР, 1919р.;
В «Закон Української РСР про мови», 1989р.;
Г Декларація про державний суверенітет України, 1990р.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
3. Вкажіть позицію керівництва УРСР щодо спроби державного перевороту ДКНС.
А рішуча підтримка заколотників; В вичікувальна позиція;
Б заклик до збройного опору заколотникам; Г різке засудження дій ДКНС.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
4. Які твердження є правильними?
1 у другій половині 1980-х рр. радянська економіка рухалася від застою до
занепаду;
2 у роки «перебудови» основними формами господарювання на селі залишалися колгоспи
та радгоспи, сільське господарство розвивалося на екстенсивній основі.
А обидва твердження правильні; В тільки перше твердження правильне;
Б обидва твердження неправильні; Г тільки друге твердження правильне.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
5. Акт проголошення незалежності України був ухвалений…
А 27 березня 1985р.; В 24 серпня 1991р.;
Б 19 серпня 1991р.; Г 1 грудня 1991р.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
6. Вкажіть, які з тверджень є правильними.
1 причиною поразки дисидентського руху було те, що в СРСР були
відсутні ринкові відносини;
2 причиною поразки дисидентського руху було те, що дисиденти не мали активних зв’язків
з масами, їм бракувало належної організованості;
3 причиною поразки дисидентського руху було те, що влада намагалася позбутися опозиції,
вбачаючи в ній загрозу для існуючого режиму;
4 причиною поразки дисидентського руху було те, що народ був відданий радянській владі;
5 причиною поразки дисидентського руху було те, що він складався лише з кількох сотень
людей. Мільйони людей ще перебували в стані політичної летаргії.
А тільки 1-й, 2-й та 3-й варіанти правильні; В тільки 1-й, 3-й та 4-й варіанти правильні;
Б тільки 2-й, 3-й та 4-й варіанти правильні; Г тільки 2-й, 3-й та 5-й варіанти правильні;
А
|
Б
|
В
|
Г
|
7. Вкажіть, яке словосполучення є зайвим у логічному ланцюжку.
А приватизація власності;
Б соціалізм «з людським обличчям» ;
В прискорення соціально-економічного розвитку;
Г політика «нового мислення».
А
|
Б
|
В
|
Г
|
8. Перші демонстрації під синьо-жовтими прапорами відбулись…
А у Харкові; Б у Львові; В у Києві ; Г у Дніпропетровську .
А
|
Б
|
В
|
Г
|
9. Позначте помилкове твердження.
Першою реакцією компартійного керівництва на Чорнобильську
катастрофу було:
А здійснення заходів із подолання наслідків аварії;
Б прагнення приховати правду від широкої громадськості;
В залучення іноземних спеціалістів і фінансових ресурсів для ліквідації наслідків аварії;
Г масова евакуація населення Києва і найближчих міст.
10. Встановіть відповідність між іменами громадських та політичних діячів і сферами їх діяльності.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
Д
| |
1
| |||||
2
| |||||
3
| |||||
4
|
А І. Драч; 1 Перший Президент України;
Б І.Юхновський; 2 лідер УРП;
В Г.Янаєв; 3 відомий поет, лідер Народного руху України;
Г Л.Лук’яненко; 4 лідер опозиційної Народної Ради.
Д Л.Кравчук;
А
|
Б
|
В
|
Г
| |
1
| ||||
2
| ||||
3
| ||||
4
|
11. Встановіть послідовність подій.
А усунення від влади В.Щербицького;
Б серпневий путч ДКНС;
В створення Товариства української мови ім.Т.Шевченка;
Г перший живий ланцюг в Україні.
12. Установіть відповідність між назвами документів і датами їх появи.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
Д
| |
1
| |||||
2
| |||||
3
| |||||
4
|
А !987р.; 1 проект конституційної реформи;
Б 1988р.; 2 проект радикальної економічної реформи;
В 1989р.; 3 Закон УРСР «Про мови»;
Г 1990р.; 4 Постанова ЦК КПУ про голод 1932-1933рр. в Україні.
Д 1991р.;
13. Вкажіть характерні риси національно-культурного відродження в Україні в роки «перебудови».
1 боротьба за піднесення статусу української мови;
2 створення Всеукраїнського товариства «Просвіта» ім.Т.Шевченка;
3 заборона видавати літературу російською мовою;
4 прийняття України до Організації Об’єднаних Націй;
5 видання творів істориків М.Грушевського, Д.Яворницького, І.Крип’якевича;
6 створення Організації українських націоналістів.
14.Виділіть етапи перебудови, дайте їм назви та повну характеристику.
15.Яку роль відіграв Л.М. Кравчук у здобутті Україною незалежності.
Роботу обов’язково підписати (указати клас, прізвище, ім’я учня), виконати у Word документі та вислати на електронну адресу:
vikamiron2017@gmail.com
Роботу виконати до 3 квітня 2020року
Всі
завдання з історія України, Всесвітньої
історії, Правознавства, Громадянської
освіти можна знайти за даною адресою.
Коментарі
Дописати коментар